تازه های سایت

کد مطلب: 54561
24. آبان 1402 - 8:05
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی درزمینهٔ فرزند آوری دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد معصومی در گفتگو با خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: فرزند آوری مسئلهٔ مهم و یک شاخص فرهنگی محسوب می‌شود و متأسفانه تمایل به فرزند آوری کاهش‌یافته که باید دلایل و عوامل آن بررسی شود.
وی عنوان کرد: امروزه نگاه‌ها و دیدگاه‌ها نسبت به این مقوله عوض‌شده است و این نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها است که نسبت به این موضوع مهم فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی کنند و مردم را به فرزند آوری تشویق کنند.
معصومی ادامه داد: موضوع پیری جمعیت یکی از بحران‌هایی است که باید برای خانواده‌ها بیان شود و لزوم فرزند آوری را برای آن‌ها مورد تأکید قرار دهد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با اشاره به اینکه رسانه‌ها آیینه تمام نمای جامعه هستند، بیان داشت: جهان امروز جهان تصویر است و رسانه‌ها یکی از ارکان مهم و غیرقابل‌انکار جامعه هستند که درزمینهٔ فرزند آوری می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.
معصومی در ادامه با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب‌خوانی گفت: در هفتهٔ کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه کتابی با حدود بیش از ۲ هزار جلد کتاب و با ۵۰ درصد تخفیف در میدان سردار سلیمانی برپا خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از ناشرین کتاب در شهرستان نهاوند افزود: در هفتهٔ کتاب و کتاب‌خوانی آیین رونمایی از کتب دو مؤلف نهاوندی در محل خانه امید بازنشستگان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و سازمان بازنشستگان استان همدان انجام خواهد شد.

دیدگاه شما