تازه های سایت

کد مطلب: 54534
20. آبان 1402 - 8:40
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد
پیگیری رفع نیازهای ورزشی نهاوند
نماینده نهاوند در مجلس گفت: پیگیر رفع نیازهای ورزش شهرستان هستیم و به همین دلیل با وزیر ورزش و جوانان دیدار و مشکلات بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار ما از دیدار با هاشمی وزیر ورزش و جوانان و بررسی مشکلات و مسائل ورزش شهرستان خبر داد.
وی اظهار داشت: کمک به هیأت کشتی شهرستان، تجهیز سالن‌های ورزشی، احیای امکان ورزشی نیازمند تعمیر و پیگیری تأمین اعتبار و تکمیل اماکن نیمه‌ساز ورزشی شهرستان از مهم‌ترین مسائل مطرح‌شده در این دیدار بود.
شهبازی افزود: در این دیدار همچنین درخواست تجهیزات موردنیاز خانه کشتی از قبیل سه عدد تشک رول و رویهٔ آن دودست کامل وسایل بدن‌سازی و ۱۰۰ بسته لباس برای ورزشکاران مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
وی در ادامه از پیگیری تأمین اعتبار برای ورزشگاه شهید سلیمانیان و سالن باستانی روستای دهفول هم خبر داد.
نماینده نهاوند در مجلس گفت: همچنین با معاونین سازمان برنامه‌وبودجه کشور با توجه به نیازهای ورزش شهرستان به توسعه و تجهیز زیرساخت‌های موجود، دیدار و پیگیری لازم جهت تأمین اعتبار برای بازسازی زمین چمن ورزشگاه شهید سلیمانیان و تکمیل و تجهیز سالن باستانی روستای دهفول انجام شد.
وی اظهار داشت: در این دیدارها با نجفی خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی و رجایی نیا رئیس امور گردشگری و ورزش سازمان برنامه‌وبودجه دیدار شد.
وی بیان کرد: اخذ اعتبار برای ورزشگاه شهید سلیمانیان در راستای توسعه و تجهیز، نگهداری و تکمیل چمن آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال و تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل زورخانه روستای دهفول به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین تسریع در تخصیص اعتبار در نظر گرفته‌شده برای مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان مورد پیگیری قرار گرفت.
 نماینده نهاوند در مجلس گفت: شهرستان نهاوند ظرفیت‌های بالایی در حوزه جوانان و ورزش دارد و با توجه به وجود مجموعه بزرگ ورزشی مهندس علیمرادیان که توسط خیر محترم بناشده است این ظرفیت وجود دارد که بسیاری از اردوهای تیم‌های ورزشی در نهاوند برگزار شود که این امر مستلزم نگاه ویژه است.

دیدگاه شما