تازه های سایت

کد مطلب: 54486
15. آبان 1402 - 8:34
شهردار نهاوند گفت: طرح ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر نهاوند به همراه جمع‌آوری سد معبر با پلمب مغازه‌های متخلف اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگاران گفت: با واحدهای تجاری، مغازه‌ها و کسبه‌ای که با گذاشتن مانع و یا اجناس مغازه اقدام به مسدود کردن راه عبور شهروندان کنند طبق قانون برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: واحدهای متخلف با همکاری ادارات عضو کمیته جلوگیری از سد معبر که شامل فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف، صنعت معدن و تجارت، تعزیرات و شهرداری پلمب و مشمول جریمه می‌شوند.

شهردار نهاوند بیان کرد: طی روزهای گذشته نیز تعدادی از این مغازه‌ها پلمب شده و این روند به‌صورت دائمی ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص لزوم ساماندهی دست‌فروشان نیز گفت: در خصوص پیاده راه سعدی نیز بعد از اذان مغرب و عشاء دست‌فروشان می‌توانند با هماهنگی با معاونت خدمات شهری شهرداری نهاوند و به‌صورت مشخص اقدام به دست‌فروشی نمایند.

یوسفی نوید بیان داشت: برای جلوگیری از سد معبر جلسات مختلفی در سطح شهر برگزارشده است و هماهنگی لازم با ادارات مرتبط انجام‌شده است.

وی اظهار کرد: جلوگیری از سد معبر توسط مغازه‌ها، دست‌فروش‌ها و خودروهای سیار و هرگونه مانعی که ایجاد مزاحمت برای عابران پیاده در پیاده‌رو نماید ممنوع است.

شهردار نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی این موارد از مطالبات شهروندان است، گفت: پلمب، اعمال جریمه و توقیف برای مغازه‌ها و خودروهای متخلف به‌صورت جدی پیگیری و انجام می‌گیرد و در صورت عدم توجه به اخطار اول، پلمب توسط شهرداری انجام می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: مبارزه با سد معبر و احقاق حقوق شهروندان ازجمله برنامه‌های ادارات عضو در این جلسه بوده و با اجرایی شدن مصوبات و پیگیری سایر ادارات سد معبر در سطح شهر ساماندهی می‌شود.

دیدگاه شما