تازه های سایت

کد مطلب: 54471
13. آبان 1402 - 12:15
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز جوان ما باید دشمن و استکبار جهانی را به‌خوبی بشناسد و بداند که آمریکا در رأس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و هر کاری توانسته علیه کشور ما انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در جمع راهپیمایان روز ۱۳ آبان در شهر فیروزان نهاوند گفت: نقش جوانان بصیر، آگاه و انقلابی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره درخشان و بسیار اثرگذار بوده است.

وی اظهار داشت: در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان و دانش آموزان حماسه‌ها آفریدند و در دفاع مقدس جانانه از کشور دفاع کردند و مانند شهید حسین فهمیده جاودانه شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: حضور جوانان مؤمن و ولایتمدار در عرصه‌های فرهنگی، علمی، جهادی، سیاسی، ورزشی و همه عرصه‌ها حقیقتاً بسیار امیدآفرین بوده است.

وی بیان کرد: نسل جوان و دانش آموزان باایمان در گام دوم انقلاب نقطه قوت کشور هستند و به همین دلیل دشمنان برای انحراف این عزیزان با همه امکانات وارد عرصه شده است.

مختاری بیان داشت: آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار نقشه‌های شومی را با استفاده از فضای مجازی و برنامه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای برای جوانان تدارک دیده است.

وی ادامه داد: نقش والدین، آموزش‌وپرورش و نهادهای فرهنگی برای مقابله با این جنگ جهانی و رسانه‌ای دشمنان بسیار بااهمیت است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز جوان ما باید دشمن و استکبار جهانی را به‌خوبی بشناسد و بداند که آمریکا در رأس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و هر کاری توانسته علیه کشور ما انجام داده است.

وی اظهار داشت: شیطان بزرگ و دشمن اصلی ما آمریکایی‌ها هستند و باید با هوشیاری فریب دشمن را نخوریم چون آن‌ها به دنبال سیاه نمایی و ناامیدی نسل جوان جامعه هستند.

مختاری عنوان کرد: درحالی‌که دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی موجب حیرت جهانیان شده است ولی دشمنان انقلاب همه‌چیز را وارونه جلوه می‌دهند و می‌خواهند بر اذهان تأثیر بگذارند.

وی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب به یاری خدا نزدیک قله هستیم و نسل جوان ما باید به این نکته توجه کنند و شهدای عزیز را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: کار دشمن دشمنی کردن است و نباید دشمن را دسته کم گرفت چون همواره در حال طراحی نقشه هستند و باید این را هم بدانیم که دشمن خیلی ضعیف شده است.

وی بیان داشت: برای مقابله با جنگ جهانی رسانه‌ای که علیه نسل جوان ما شروع‌شده است باید با جهاد تبیین واقعیت‌های و پیشرفت‌های کشور گفته شود و در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار باشیم. 

مختاری در پایان گفت: به یاری خدا آینده روشن و امیدبخش کشور برای شما جوانان است و این بشارت را مقام معظم رهبری به شما جوانان داده است.

دیدگاه شما