تازه های سایت

کد مطلب: 54187
13. مهر 1402 - 8:43
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد
توزیع ۳۲۰ بسته لوازم‌التحریر در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهرستان ۳۲۰ بسته لوازم‌التحریر توزیع‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: باهدف کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت بسته‌های لوازم‌التحریر توسط سپاه شهرستان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در دو مرحله توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در سپاه شهرستان نهاوند انجام شد.

مختاری افزود: در مرحله اول ۲۰۰ بسته و امروز نیز ۱۲۰ بسته لوازم‌التحریر توزیع و با کمک بسیج دانش‌آموزی در اختیار دانش‌آموز کم‌بضاعت قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه ارزش این بسته‌ها بیش از ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: با کمک خیرین امیدواریم بتوانیم مراحل دیگری از توزیع این بسته‌ها را انجام دهیم.

وی ادامه داد: این بسته‌ها به دانش‌آموزان نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت از طریق بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران توزیع خواهد شد.

مختاری گفت: توسط سپاه شهرستان به مناسبت‌های مختلف رزمایش کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود و تا پایان سال نیز مراحل دیگری از کمک‌ها در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما