تازه های سایت

کد مطلب: 54172
12. مهر 1402 - 8:35
شهردار نهاوند از تملک، بازگشایی و اجرای زیرسازی و آسفالت‌ریزی معبر جدید بلوار خبرنگار به بلوار سردار شهید سلیمانی در راستای مدیریت ترافیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با تملک این بلوار که از سال‌ها قبل بلاتکلیف و به دلیل وجود معارض رهاشده بود به لطف خدا توانستیم بلوار خبرنگار را به بلوار سردار سلیمانی متصل کنیم.
وی اظهار داشت: با این اقدام علاوه بر خروج از بن‌بست این مناطق می‌توان ترافیک باغ بهشت نهاوند را در مراسمات و پنجشنبه‌ها به حداقل برساند.
 شهردار نهاوند افزود: تملک، زیرسازی، اجرای جدول و هم‌اکنون با اجرای آسفالت، این معبر مورداستفاده و بازگشایی قرارگرفته و همشهریان می‌توانند از این معبر نیز استفاده کنند.
وی ادامه داد: در این معبر حدود ۴ هزار مترمربع آسفالت به وزن تقریبی ۶۰۰ تن تولید و پخش شد و عملیات عمرانی، جدول‌کشی و احداث بلوار نیز به اتمام رسیده که گل‌کاری و کاشت درخت نیز در فصل مناسب انجام می‌شود.
یوسفی نوید گفت: پیگیری بازگشایی معابر طی دو سال گذشته به‌منظور توسعه شهر و ساماندهی ترافیک به‌صورت جدی انجام‌شده و بسیاری از معابر بازگشایی‌شده و برخی دیگر به علت طول بالای معبر و نیاز به عملیات کوه بری و خاک‌برداری در حال انجام است.
وی ادامه داد: احداث معابر جدید باعث کاهش ترافیک، رفع گره‌های ترافیکی و دسترسی راحت‌تر شهروندان به سایر مناطق شهر می‌شود.
 شهردار نهاوند افزود: در طی دو سال گذشته با مدیریت هزینه‌ها، بهره‌وری نیروهای انسانی، افزایش و توسعه ماشین‌آلات، توانستیم معابر رهاشده چندساله و موردنیاز شهر را با کمترین هزینه شروع و به نتیجه برسانیم که ادامه توسعه معابر در جهت بهبود شرایط در برنامه شهرداری قرارداد و بر اساس اولویت انشا الله صورت می‌پذیرد.
یوسفی نوید اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده پروژه‌های عمرانی ادامه‌دار خواهد بود و احداث پارک‌ها، بهسازی پیاده‌روها، جداول و دیگر خدمات در تمام نقاط شهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی در پایان در خصوص آسفالت معابر و رکورد بی‌سابقهٔ آسفالت طی حدود دو سال گذشته در نهاوند و پیگیری جهت انجام آسفالت نیز گفت: تمامی کوچه‌های خاکی در سطح شهر تا پایان سال با پیگیری آسفالت می‌شوند و در پایان سال جاری هیچ کوچه خاکی در نهاوند نخواهیم داشت.

دیدگاه شما