تازه های سایت

کد مطلب: 53977
18. شهريور 1402 - 7:41

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شناسایی منابع آبی طبیعی(چشمه ها،قنوات) و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌ها و استفاده بهینه از منابع، جهت مدیریت هزینه و توسعه بیشتر فضای سبزدر دستور کار شهرداری نهاوند قرار دارد.

 هدایت آب چشمه‌ها و قنوات که آب آنها بدون استفاده هدر میرفت و ایجاد انبار و استخر،ایجاد تاسیسات ساخت مخزن،لوله گذاری و خرید انشعابات برق و... به منظور ذخیره سازی و مصرف بهینه این منابع در جهت رشد فضای سبز پیگیری و به انجام رسید، که در همین راستا در منطقه چغا و دوخواهران از این چشمه ها به عنوان منابع آبی در جهت نگهداری و کاشت فضای سبز استفاده گردید تا علاوه بر جلوگیری از اسراف منابع آبی مدیریت هزینه و توسعه فضای سبز در این مناطق اجرایی گردد.

 نبود جدول‌گذاری در این مناطق،باعث جاری شدن این آبها در سطح کوچه و محله شده که نارضایتی شهروندان و به خطر انداختن سلامت آنها را به همراه داشت.

 جدول گذاری محله های چغا و اطراف خانه بهداشت به منظور هدایت آب چشمه‌ها، آبهای سطحی و استفاده در کاشت و نگهداری  فضای سبز توسط واحد فضای سبز و عمران شهرداری نهاوند آغاز شده و  این عملیات در راستای مدیریت هزینه و استفاده بهینه از داشته های خدادادی انجام گرفت که با انجام این عملیات مشکل اهالی این منطقه نیز بعد از سالها در این زمینه به حداقل می‌رسد.

دیدگاه شما