تازه های سایت

کد مطلب: 53920
10. شهريور 1402 - 15:13
برای سخنرانی در یادواره شهید آیت‌الله قدوسی
نایب‌رئیس مجلس به نهاوند سفر می‌کند
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: یادواره شهید آیت‌الله قدوسی با سخنرانی نایب‌رئیس مجلس در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مراسم یادواره شهید آیت‌الله علی قدوسی اولین دادستان انقلاب و شهید سرتیپ وحید دستجردی در نهاوند برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: شهید قدوسی از یاران صدیق امام خمینی (ره) و از افراد تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود که همواره درراه پیشرفت و اعتلای کشور تلاش می‌کرد.
حجت‌الاسلام گروسی افزود: نهاوند با داشتن علمای بزرگواری که وظیفه هدایت مردم را بر عهده داشتند همواره نشان داده که پشتیبان انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: شهیدان آیت‌الله قدوسی و آیت‌الله حیدری نمونه‌های بارز شهدای بزرگواری هستند که در مکتب امام درس‌خوانده و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای بزرگواری چون شهید قدوسی است.
وی بیان داشت: یادواره شهید آیت‌الله قدوسی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۱۴ شهریور در نهاوند برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام گروسی ادامه داد: این مراسم در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان از ساعت ۱۰ صبح در سالن اندیشه مجتمع امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
وی گفت: شهید قدوسی از شهدای بزرگوار شهرستان نهاوند و اولین دادستان انقلاب با حکم امام خمینی (ره) بود که منشأ خدمات بزرگی بود و که به همراه شهید دستگردی توسط منافقین ترور و به شهادت رسید.
شهید آیت‌الله علی قدوسی به‌عنوان اولین دادستان انقلاب اسلامی در طول دوران مبارزات همواره یار و یاور امام خمینی (ره) بود و پس از پیروزی انقلاب به‌فرمان امام راحل در سمت‌های مختلفی منشأ خدمات بزرگی بود که در این راه فرزند عزیز ایشان نیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به فیض شهادت نائل آمد.
شهید آیت‌الله قدوسی پس از عمری مجاهدت درراه انقلاب و اسلام به دست منافقین کوردل و خائن در ۱۴ شهریور ۱۳۶۰ ناجوانمردانه ترور و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به یاران و فرزند شهیدش پیوست.

دیدگاه شما