تازه های سایت

کد مطلب: 53850
2. شهريور 1402 - 8:58

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: با کمک خداوند و مجموعه پرتلاش توزیع برق در بخش تامین روشنایی معابر نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم و درخواست‌های مردمی در بخش روشنایی معابر به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود.

محمد سعید سیاوشی افزود: با کمک و پیگیری‌های دادستان محترم و فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی خوشبختانه آمار سرقت‌ از شبکه‌ها و تاسیسات برقی به صفر رسیده است که این جای تقدیر از این عزیزان دارد لذا یکی از دغدغه‌های مجموعه توزیع برق شهرستان وقوع سرقت‌های متعددی بود که  تامین برق و خدمت رسانی به همشهریان عزیز را با اختلال مواجه می‌کرد.

سیاوشی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون موفق شده‌ایم ۶۸ پایه چوبی و سیمانی مشکل ساز که در کوچه‌ها و معابر روستاهای شهرستان ایجاد مزاحمت مینمود را جابجا نمائیم که در این راستا از همکاری و مساعدت مدیریت محترم عامل شرکت توزیع برق استان همدان جهت تحقق این خدمت تشکر می‌نمایم.

وی در پایان با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که درخواست‌های مردمی را در حوزه‌های مختلف به این مدیریت گزارش می‌دهند گفت مردم شهرستان بدانند فرزندانشان در مدیریت توزیع برق به صورت شبانه روز در تلاشند تا چراغ خانه‌ ای خاموش نماند و همه مردم عزیز از نعمت ارزشمند برق برخوردار شوند

دیدگاه شما