تازه های سایت

کد مطلب: 52095
7. بهمن 1401 - 14:38
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: مردم با دست خالی، انقلاب را با پیروی از امام خمینی (ره) به پیروزی رساندند و در این راه هزینه دادند و در مقابل فتنه ها ایستادند و در دفاع مقدس هم همه چیز خودشان را دادند و همیشه پای کار بودند. 

وی ادامه داد: خداوند در حوادث گوناگون کشور پشتیبان مردم مومن ایران اسلامی بوده است و مردم نیز حقا خوب در این سالها در همه عرصه ها حضور داشتند.

  امام جمعه نهاوند افزود: ضرورت جهاد تبیین با زبان روز مردم در بیانات رهبر انقلاب تاکید شده است و این بیان قرآن است.

  وی گفت: باید واقعیت ها را بگوییم و وظیفه خود را انجام دهیم و در مقابل این همه دروغ و شبهه افکنی رسانه های ضد انقلاب باید واقعیت ها را تبیین کنیم و روشنگری کنیم. 

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: در جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم از نظر عقیدتی، اخلاقی، سیاست، رسانه ها و در همه عرصه ها دشمن با تمام توان به میدان آمده است. 

وی با اشاره به اقدامات اخیر اروپایی در اهانت به قرآن گفت: توهین به قرآن و مقدسات به بهانه آزادی بیان دروغ است چون مگر کسی در اروپا می‌تواند از اسلام دفاع کند یا بر ضد صهیونیست ها کاری کند. 

امام جمعه نهاوند بیان کرد: اروپایی ها در جایی که به اسلام توهین می شود بهانه آزادی بیان را عنوان می کند ولی اگر کسی خلاف نظر آنها حرفی بزند سریعا برخورد می شود.

  وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر اظهار داشت: در این دهه باید جشن های پیروزی انقلاب در مساجد و به صورت مردمی برگزار شود و مسئولان در مساجد حضور یابند و گزارش کارهای انجام شده را بدهند و از نزدیک با کمبودهای آن محل آشنا شوند و برای حل این مشکلات پیگیری لازم را انجام دهند.

  حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: لزوم حفظ وحدت و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم در این دهه و سرانجام حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد تاکید سخنرانان در این مراسم ها باشد.

دیدگاه شما