تازه های سایت

کد مطلب: 50736
28. مرداد 1401 - 12:21
سرپرست ورزش و جوانان استان همدان خبرداد:
۳۵ میلیارد تومان اعتبار ورزش نهاوند در سفر ریاست جمهوری
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار ورزش شهرستان نهاوند در سفر ریاست جمهوری به استان همدان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی حقیقی در دیدار نماینده با نهاوند در مجلس ، اظهار کرد: در چند سال اخیر ورزش قهرمانی و مدال‌آوران در شهرستان نهاوند رشد داشته اما نیاز است زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان تقویت شود که حمایت‌های نماینده نهاوند در مجلس برای جذب ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاصی ورزش نهاوند در سفر ریاست جمهوری به استان هم نیاز است.

وی تصریح کرد: شهرستان نهاوند دارای ۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام است که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

حقیقی ادامه داد: در حال حاضر استخر شهرک طالقانی، استخر مجموعه ورزشی بانوان، سالن باستانی نهاوند، خوابگاه ورزشی نهاوند از جمله این پروژه‌های نیمه‌تمام هستند که با توجه به‌ضرورت و نیاز شهرستان از پروژه‌هایی هستند که باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه در شهرستان، سرانه فضای ورزشی شهرستان به میزان استاندارد خواهد رسید. 

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پیش از این نیز مبلغ هفت میلیارد تومان از وزارت نفت برای استخر شهرک طالقانی جذب اعتبار شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما