تازه های سایت

کد مطلب: 48752
23. دى 1400 - 15:25
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فاصله گرفتن از اصول و اهداف انقلاب اسلامی در سال های گذشته باعث بروز مشکلات شده است و در مقطع جدید باید کم کاری ها جبران شود و در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش ها باید این‌ مشکلات و کم کاری ها را جبران کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سید محمد حسینی در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند گفت: تاریخ انقلاب و سیره شهدا باید تبیین شود تا منافقین و ضد انقلاب نتوانند واقعیت را وارونه جلوه دهند و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کنند در حالی که بزرگترین جنایت ها را انجام دادند.

وی اظهار داشت: شهدای روحانی در دو جبهه علم و رزم مجاهدت و تلاش داشتند و با روحیه انقلابی و جهادی در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور فعال داشتند.

حسینی به سابقه انقلابی مردم نهاوند اشاره کرد و افزود: نهاوند از گذشته در راه انقلاب، فرزندانش را تقدیم کرده است که گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ در سال های خفقان رژیم ستم شاهی نمونه ای از رشادت های فرزندان این خطه است.

وی به ۱۷ شهید روحانی نهاوند اشاره کرد و گفت: شهیدان آیت الله قدوسی و آیت الله حیدری نمونه های بارز شهدای روحانی هستند که یار صادق امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی بودند و با تاسیس مدرسه حقانی برای آینده نظام اسلامی کادر سازی کردند.

معاون‌ پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به ویژگی های شهید آیت الله حیدری هم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان همواره مورد وثوق امام راحل بودند که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی با خدمات ارزنده ماندگار شد و همزمان امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس بود.

وی برگزاری یادواره ها را مهم واثر گذار ذکر کرد و گفت: برای نسل جوان و نوجوان بایستی حقایق انقلاب اسلامی بازگو شود و یاد و خاطره شهدا برای جوانان تبیین شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اوضاع کشور در سال های گذشته خوب نبوده است و در کوتاه مدت نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد ولی همه سران قوا در تلاش هستند تا مشکلات کمتر شود.

وی عنوان کرد: نباید نا امید باشیم و با کار جهادی و با همراهی مردم با عزت و مقاوم ایران اسلامی بتوانیم مشکلات را کمتر کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سال های اخیر برخی مسئولان از اصول انقلاب فاصله گرفتند و برخی دولتمردان به خاطر مسائل شخصی و دور شدن از اهداف انقلاب نتوانستند مشکلات را حل کنند.

وی بیان داشت: در همین مذاکرات تیم مذاکره کننده ما با صراحت حرف خودشان را مبنی بر برداشتن تحریم ها اعلام کردند و به طرف های مقابل این موضع را اعلام کردند.

حسینی افزود: در مقطع جدید باید کم کاری ها جبران شود و در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش ها باید این‌ مشکلات و کم کاری ها را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: چشم امید همه آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است و باید ما با همت و تلاش همگان و با عنایت شهدا کار کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

دیدگاه شما