تازه های سایت

کد مطلب: 44436
6. دى 1399 - 8:21
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید از نهاوند
ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای همدان با کارشناسی انجام شود
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی باید با مطالعه دقیق و کارشناسی انجام شود گفت: ساخت سالن ورزشی در برخی روستاها که جمعیت کم دارند، توجیه اقتصادی و فرهنگی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی در بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان نهاوند اظهار داشت: در اجرای طرحهای ورزشی اگر مطالعه دقیق صورت گیرد می توان از امکانات برای توسعه و اعتلای ورزش بهترین بهره را برد.

وی اضافه کرد: امروزه دلیل برخی طرح‌های بلاتکلیف و بدون استفاده بی‌برنامگی در مطالعه و هدفگذاری در ایجاد طرح است و نباید این رویه تکرار شود.

سیفی با تاکید بر حمایت همه جانبه از قهرمانان ورزشی گفت: قهرمانان ورزشی نباید مورد بی‌توجهی قرار بگیرند بلکه نیاز به ایجاد زمینه های مناسب برای استفاده از تجربه و توان آن‌ها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان نهاوند خاطرنشان کرد: بنابراین باید برای قهرمانان برنامه حمایت ویژه را در دستور کار قرار دهیم تا روند روبه رشدی را در کسب موفقیت داشته باشیم.

سیفی با اشاره به اینکه ورزش کشتی استان همدان نیاز به تحول اساسی در قهرمان پروری و بازگشت به جایگاه اصلی گذشته دارد، گفت: جذب اسپانسر در ورزش به خصوص کشتی باید مورد توجه باشد و براین اساس از همه ظرفیت‌های شهرستان به ویژه بخش خصوصی استفاده شود.

وی حضور مدیران ورزشی پشت میزنشین را مانع از توسعه دانست و گفت: ۷۰ درصد وقت مدیران ورزشی باید خارج از محل مدیریتی باشد چراکه ورزش بسیار گسترده بوده و نیاز به سرکشی و پیگیری مداوم دارد.

دیدگاه شما