تازه های سایت

کد مطلب: 38017
15. تير 1398 - 10:14
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب 30 عنوان برنامه به همراه اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هفته حجاب و عفاف امسال هم‌زمان با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) از 15 تا 21 تیر برگزار می‌شود و به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در شهرستان نهاوند تدارک دیده‌شده است.

وی اظهار داشت: با برگزاری جلساتی مختلفی بیش از 30 عنوان برنامه متنوع در طول این هفته برگزار می‌شود تا درزمینهٔ عفاف و حجاب فرهنگ‌سازی شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: دشمن با برنامه‌ریزی گسترده درصدد بی‌هویت کردن جوانان و از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در بین نسل جوان است بنابراین باید در این زمینه دقت شود.

وی عنوان کرد: با توجه به نام‌گذاری ایام هفته عفاف و حجاب برنامه‌ها با توجه به عناوین روزهای هفته اجرا می‌شود و سعی شده است که برنامه‌ها امسال متنوع‌تر و متفاوت‌تر باشد.

مرادی در خصوص اسامی و عناوین هفته حجاب و عفاف گفت: شنبه ۱۵ تیر به‌عنوان "عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)"؛ یکشنبه ۱۶ تیر "عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی "؛ دوشنبه ۱۷ تیر "عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون "؛ سه‌شنبه ۱۸ تیر "عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی "؛ چهارشنبه ۱۹ تیر "عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم "؛ پنج‌شنبه ۲۰ تیر "عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی " و جمعه ۲۱ تیر "عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان " نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: پیاده‌روی مخصوص بانوان، تقدیم 400 شاخه گل به بانوان نهاوندی، مسابقات کتاب‌خوانی، تجلیل از بانوان محجبه، برگزاری نشست‌های روشنگری، حضور در نماز جمعه و پرداختن به موضوع حجاب و عفاف در حلقه‌های صالحین، اکران فیلم در مساجد و حوزه‌ها و برپایی نمایشگاه عکس ازجمله برنامه‌های سپاه نهاوند در این هفته است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: نصب پوستر در تاکسی‌های سطح شهر با محوریت عفاف و حجاب، تجلیل از کارمندان محجبه، برگزاری مسابقات ورزشی، طرح ویزیت رایگان در مناطق مختلف شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: مهم‌ترین برنامه این هفته اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده است که این برنامه با حضور خانواده‌های نهاوندی در میدان مرکزی نهاوند روز پنج‌شنبه از ساعت 18:30 غروب با اجرای برنامه‌های متنوع شروع می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما