تازه های سایت

کد مطلب: 26179
26. اسفند 1394 - 9:31
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند گفت: با حضور امام‌جمعه شهرستان نهاوند از 14 نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی تفسیر سوره نور در این شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

صفی الله خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: باهدف ترویج فرهنگ قرانی در بین جامعه با همکاری تبلیغات اسلامی و شهرداری نهاوند مسابقه بزرگ تفسیر سوره نور در نهاوند برگزار شد و مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.

 وی اظهار کرد: در این مسابقه بزرگ که در مصلا شهرستان نهاوند برگزار شد بیش از 250 نفر از همشهریان حضور داشتند و 14 نفر از خواهران و برادران موفق شدند عناوین برتر این مسابقه معنوی را به دست بیاورند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر نهاوند افزود: بر این اساس آقایان و خانم‌ها آرمین تقوایی، لیلا منصوری، جواد محمودند، جواد سلگی، سهیلا بیجنوند، فاطمه کیانی، زهرا شهبازی، منصوره کرمعلی، فاطمه گودرزی، لیلا سلگی، الهه قپانوری، مهناز پیریایی، لیندا آزادی و روح‌الله بحیرایی موفق شدند به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شوند.

وی در پایان گفت: در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند و جمعی از اعضای شورای شهر و ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند جوایز نفرات برتر به آن‌ها اهدا شد.

 

682776

682777

682778

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما