تازه های سایت

کد مطلب: 24588
9. آبان 1394 - 18:40
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به وقوع چندفقره تصادف فوتی درروزهای اخیردر محورهای مواصلاتی شهر نهاوند به کلیه رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

به گزارش سایت گرو، سرهنگ محسن اقبالیان اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند شاهد چندین فقره تصادف فوتی بوده ایم که اغلب این تصادفات در اثر کم توجهی و سهل انگاری رانندگان نسبت به موارد مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاده است.

وی گفت: البته نباید از نظر دور داشت که لغزندگی سطح جاده ها در اثر بارش باران در روزهای اخیر نیز دلیل افزایش این تصادفات بوده است، هر چند بازهم در این موارد عدم دقت کافی رانندگان و عدم احتیاط مطلوب آنان در رانندگی با سرعت مطمئنه علی الخصوص در جاده های لغزنده حادثه ساز می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ضمن تاکید مجدد به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اذعان داشت:رانندگان محترم بایستی ضمن رعایت توصیه های پلیس در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگران همواره تجهیزات ایمنی در فصول مختلف سال را به همراه داشته باشند. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما