تازه های سایت

کد مطلب: 9981
22. ارديبهشت 1392 - 13:44
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند : سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند خبرداد:200 برنامه جذاب و متنوع ويژه ايام اعتکاف در شهرستان نهاوند برگزار مي شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام حسين گروسي دبيرستاد اعتکاف شهرستان نهاوند و سرپرست اداره تبليغات اسلامي 22ارديبهشت ماه جاري درسخناني با اشاره به اينکه اعتکاف، فرصت کم نظيري براي ارتباط انسان هاي خدا جو به ويژه جوانان با خالق هستي است، افزود: در برابر تهاجم دشمنان، اعتکاف پناهگاه بسيار امن و خوبي براي جوانان ماست.ومعتکفين در سه روز لذت بريدن از جهان مادي وپيوستن به معنويت و درک انس با معبود رادر وجود خويش به نظاره خواهند نشست.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي نهاوند با اشاره به احياي اين سنت حسنه پس از انقلاب اسلامي ايران، گفت: در شرايط کنوني به برکت انقلاب ‌اسلامي، سنت اعتکاف که در گذشته به فراموشي سپرده شده بود امروز مورد استقبال عمومي قرار دارد

دبير ستاد اعتکاف شهرستان نهاوند: در ادامه به برگزاري سنت حسنه اعتکاف در شهرستان نهاوند اشاره کردوگفت:مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان نهاوند باشکوه تر از سال هاي گذشته برگزار خواهد شد.

وي در ادامه افزود: در شهرنهاوند 6مسجد پذيراي معتکفانند و براي حضور معتکفين هماهنگي هاي لازم با هيئت امناي مساجد انجام گرفته است.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاونددر ادامه به برگزاري 200برنامه فرهنگي و مذهبي جذاب و متنوع در مجموعه شهرستان اشاره کرد وافزود:در ايام اعتکاف در18نقطه شهري و روستايي اعتکاف برگزار خواهد شد و 200برنامه فرهنگي و مذهبي ويژه تدارک ديده شده است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاري نشست با حضور کارشناسان "، جلسات گفتمان،برگزاري مراسم جشن ميلاد حضرت علي، برگزاري مراسم روضه خواني در شام شهادت حضرت زينب(س) برگزاري اعمال ام داود،و پاسخ به شبهات و مسائل شرعي معتکفان از جمله برنامه هايي است که در ايام اعتکاف برگزار خواهدشد.

دیدگاه شما