تازه های سایت

کد مطلب: 9943
21. ارديبهشت 1392 - 12:56
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : رئیس آموزش و پرورش شهر فیروزان نهاوند گفت: 500 دانش آموز منطقه خزل نهاوند در مدارس خاص قرآنی شرکت دارند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، محمد قیصری روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: توسعه علوم قرآنی، انس با قرآن و گسترش فرهنگ مفاهیم قرآنی و ترویج اقامه نماز مهمترین کارهای صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش منطقه خزل نهاوند دردو ساله گذشته است.

قیصری گفت: ایجاد و احداث مدارس خاص قرانی و گسترش مجموعه های قرآنی در منطقه خزل به منظور تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور با سلاح ایمان، تعهد و اخلاص بعنوان یک رکن در آموزش و پرورش شهر فیروزان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مقام معلم ستودنی و شامخ است و باید قدر و احترام آن دانسته شود، گفت: شهید مطهری الگو و نمونه جاودان معلمان این آب و خاک است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه خزل نهاوند عنوان کرد: برای الگو قرار دادن و مشخص کردن یک شاخص در عرصه تعلیم و تربیت روز شهادت مطهری را به عنوان روز معلم معرفی کرده اند.

محمد قیصری گفت: در برابر هجمه‌های بيگانگان كه امروز استقلال، شرف، ايمان و اعتقادات مردم را نشانه گرفته بايد معلمی تأثيرگذار بود تا بتوان اين دسيسه‌ها را خنثی كرد.

قیصری بیان داشت: بهبود فرهنگ عمومی جامعه و انسان‌سازی كار اصلی معلم است و معلمان بايد در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری معلم‌گونه داشته باشند.

وی ادامه داد: معلم بايد هم در سر كلاس و هم در عرصه عمومی اجتماع با منش، گفتار، انديشه‌اش انسان‌ساز بوده و رفتار بهنجار را از نابهنجار برای همگان مشخص كند.

رئیس آموزش و پرورش شهر فیروزان اظهار داشت: آموزش و پرورش منطقه خزل نهاوند از لحاظ توسعه مراکز فنی و حرفه ای در سطح مناطق 20 گانه استان همدان رتبه سوم را به دست آورد.

محمد قیصری با اشاره به قبولی 41 درصدی دانش آموزان منطقه خزل در کنکوری سراسری سال گذشته، عنوان کرد: تأسیس و احداث سه نماز خانه، احداث سه مدرسه قرآنی و یک مجتمع خاص قرآنی از مهمترین کارهای صورت گرفته آموزش و پرورش فیروزان در یک سال گذشته است.

دیدگاه شما