تازه های سایت

کد مطلب: 9906
19. ارديبهشت 1392 - 9:29
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیم ملی قطعا به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: بازی‌های الشباب را تماشا کردم و مطمئن هستم این تیم را می‌توانیم در امارات شکست دهیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ،جواد نکونام در خصوص پیروزی استقلال برابر فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما مقابل فولاد از ابتدای بازی برای برد به میدان رفته بودیم. آنها هم می‌خواستند برنده شوند تا سهمیه آسیا را کسب کنند. بعد از اینکه گلزنی کردیم به دنبال حفظ نتیجه رفتیم و در بازی‌های حساس این‌چنینی که هر دو تیم نیاز به برد دارند، زدن یک گل و دفاع از آن خیلی سخت است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر استقلال توانست جشن قهرمانی بگیرد، هرچند امسال هواداران را یک مقدار اذیت کرد، افزود: البته این را بگویم در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم و هواداران ما را مورد حمایت ویژه قرار دادند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد: قصد داریم در آخرین بازی مقابل داماش برنده شویم تا با برد فصل را به پایان برسانیم و جشن بزرگی را برپا کنیم.

وی در خصوص آینده حضورش در استقلال اظهار داشت: باید صبر کرد تا فصل تمام شود و پس از آن تصمیم‌گیری کنیم ولی من قرارداد دارم. از بچگی هم به عشق استقلال بازی کردم. امیدوارم سال بعد هم با این تیم برای حفظ قهرمانی بجنگیم.

نکونام در خصوص پایان اختلافاتش با سیدمهدی رحمتی تصریح کرد: من کاری ندارم برخی‌های در برنامه‌های تلویزیونی اسم چه کسانی را مطرح کردند. ما دو بار با هم صحبت کردیم و ناراحتی‌هایمان را منتقل کردیم که همین موضوع باعث شد اختلافات برطرف شد. باید زودتر با رحمتی صحبت می‌کردم، البته این اتفاق باعث شد که دوست و دشمن خود را بشناسیم.

وی در خصوص دیدار بعدی استقلال در لیگ قهرمان آسیا مقابل الشباب امارات اظهار داشت: به نظر من استقلال توانایی شکست الشباب در زمین استقلال را دارم. من 3 بازی این تیم را تماشا کردم و مطمئنم اگر خودمان کم کاری نکنیم، می‌توانیم الشباب را در امارت ببریم. وقتی العین یا الهلال را در زمین آنها شکست می‌دهیم، بنابر این می‌توانیم الشباب را هم ببریم. تنها باید حواسمان باشد که گل نخوریم و در بازی‌های حذفی گل بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در باره شرایط تیم ملی هم گفت: به نظرم تیم ملی قطعا به جام جهانی صعود می‌کند، اگر فکر می‌کردم شانسی برای صعود نداریم اصلا تمرین نمی‌کردم. در حال حاضر تمام فکر و ذکرم باشگاه‌های آسیای و بازی های تیم ملی است و امیدوارم با حمایت همه رسانه ها و مردم سربلند بیرون بیائیم.

دیدگاه شما