تازه های سایت

کد مطلب: 9646
11. ارديبهشت 1392 - 8:59
دیدار برگشت تیم‌های رئال مادرید و دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی نماینده اسپانیا و صعود دورتموند به فینال رقابتها به پایان رسید.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازخبرگزاری مهر، دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه شب با برگزاری یک دیدار آغاز شد که طی آن رئال مادرید در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود دورتموند را شکست داد اما این پیروزی تلخ نتوانست آنها را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

رئال که دیدار رفت را با نتیجه 4 بر یک به دورتموند واگذار کرده بود در دیدار برگشت تنها با یک پیروزی 3 بر صفر می توانست به فینال راه پیدا کند. رئال در نیمه نخست نتوانست دروازه دورتموند را باز کند و تا دقیقه 82 بازی، نتیجه همچنان بدون گل دنبال می شد اما دو گل کریم بنزما (83) و سرخیو راموس (88) رئال را در آستانه صعود به فینال قرارداد.

با وجود اینکه داور وقت تلف شده طولانی مدتی گرفت اما شاگردان ژوزه مورینو نتوانستند گل سوم را به ثمر برسانند تا دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و برای نخستین بار در طول 16 سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

دیدگاه شما