تازه های سایت

کد مطلب: 9523
7. ارديبهشت 1392 - 12:53
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند : شوراهاي شهر و روستا بايد به عنوان بازوان توانمند دستگاه هاي اجرايي براي خدمت بيشتر به مردم فعاليت کنند
به گزارش پایگاه خبری گرو  , حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي مغيثي امام جمعه نهاوند در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته نهاوند که با حضور نمازگزاران در مصلي نمازجمعه اين شهرستان برگزار شد افزود: دخالت مردم در سرنوشتشان، فلسفه وجودي شوراها در قانون اساسي است لذا بايد کساني که وارد اين عرصه مي شوند هدفي جز خدمت به مردم نداشته باشند .

وي با ارزيابي عملکرد شوراها در سراسر کشور گفت: بعضي از شوراها در سطح کشور موفق بوده اند و برخي موفقيت قابل توجهي نداشته و وقت خود را صرف مسائل حاشيه اي نموده اند لذا بايد کساني در اين راستا انتخاب شوند که تلاش خود را بر خدمت گذاري بيشتر به مردم صرف کنند.

امام جمعه نهاوند در ادامه اضافه کرد: استفاده کردن از امکانات دولتي براي تبليغ اشخاص خاصي حرام است لذا بايد دستگاه هاي نظارتي در اين زمينه دقت بيشتري را اعمال کنند.

خطيب جمعه نهاوند با اشاره به اعتراضات مردمي در بحرين و عربستان گفت: ادامه اعتراضات مردمي در بحرين و عربستان که باعث کشتار مردم توسط رژيم آل سعود شد اين سوال را بوجود آورده که چرا مدعيان حقوق بشر در برابر اين جنايات سکوت اختيار کرده اند و واکنشي از خود نشان نميدهند.

وي انفجارهاي اخير در عراق را از اقدامات دشمنان اسلام ذکر کرد و گفت:انفجارهاي اخير در بغداد از دسيسه هاي دشمن براي جلو گيري از گسترش بيداري اسلامي در منطقه است و آنان مي خواهند که افکار عمومي از واقعيات جهان اسلام مطلع نشوند .

حجت الاسلام والمسلمين مغيثي همچنين با اشاره به فرارسيدن روز کارگر گفت: در سالي که از سوي رهبر انقلاب حماسه اقتصادي عنوان شده کارگران مي توانند نقشي اساسي در استقلال اقتصادي و تحقق شعار حماسه اقتصادي ايفا نمايند


دیدگاه شما