تازه های سایت

کد مطلب: 9341
2. ارديبهشت 1392 - 11:53
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در مسابقات مرحله قطبی جشنواره فناوری اطلاعات دانش آموزان سراسر کشور تیم دانش آموزی ایرو کاپ (راکتهای آبی )شهرستان که به نمایندگی از استان در این مسابقات شرکت نموده بود موفق شد مقام اول را به دست آورده و به مرحله کشوری راه یابد.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا تکلوافزود: جشنواره فناوری اطلاعات در سه بخش ایروکاپ،رباتیک و سازه های ماکارونی به صورت قطبی در استان البرز برگزار شد که تیم دانش آموزی نهاوند به نمایندگی از استان در این مسابقه شرکت کرد. وی افزود: تیم دانش آموزی نهاوند متشکل از محمد متین عمرایی ،محمد صالح،حسین شهبازی و محمد رضا ایرانفر بود که با پرتاب راکت آبی توانستند مقام اول را بدست آورده و جواز حضور در مرحله کشوری را که در تاریخهای هفتم و هشتم در تهران برگزار می شود دریافت نمایند.

وی افزود: در مرحله قطبی این مسابقات تیمهایی از استانهای مازندران،قزوین،همدان،سمنان،مرکزی،کرمانشاه ،قم و البرز شرکت داشتند .

وی گفت: از شهرستان نهاوند علاوه بر تیم ایرو کاپ ،تیم سازه های ماکارونی نیز حضور داشتند که این تیم توانست مقام ششم قطب کشوری را بدست آورد .

دیدگاه شما