>>>  مراسم اولین سالگرد درگذشت علیرضا درویشی کشتی گیر قهرمان جهان در نهاوند برگزار شد .

یکسال ازدرگذشت علیرضادرویشی گذشت قهرمانی که تا زنده بودکسی حمایتش نکرد درویشی های دیگری درنهاونددرحال پرپرشدن هستند انهارا به حال خود رها نکنیم برای شادی روحش دعا کنیم یادش گرامی باد

 

 

>>> سه دانش آموز ووشوکار نهاوند به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رئیس هیات ووشو شهرستان نهاوند و سرمربی تیم ووشو استان همدان گفت: چهار نفر از ووشو کاران رده جوانان و نوجوانان این شهرستان که در مسابقات قهرمان کشور مدال طلا کسب نموده بودند به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که سه نفر این افراد دانش آموز می باشند.

"احمد اسدی"افزود: ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی فرود ظفری در وزن 56 کیلوگرم،محمد سلگی در وزن 70 کیلوگرم،محمد مهر پاک دروزن 56 کیلو و علیرضا سوری در رده نوجوانان می باشند .

وی افزود: افراد فوق از امروزبه همراه اینجانب می بایست خود را به اردوی تیم ملی در تهران معرفی نمایند و در تمرینات مربوطه شرکت نمایند. سرمربی تیم ووشو سبک ساندای استان گفت: ووشو کاران نهاوند تنها دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از استان همدان می باشند که از آمادگی خوبی نیز برخوردار می باشند . دارنده مقام نایب قهرمانی ووشوی کشور در خصوص آمادگی این ورزشکاران گفت: فرود ظفری بازیکن تیم فولاد ماهان اصفهان که دومین سال متوالی است به اردوی تیم ملی دعوت می شود در نیم فصل گذشته بازیهای لیگ برتر کشور به عنوان فنی ترین بازیکن و پدیده مسابقات اعلام شده است . وی همچنین گفت: علیرضا سوری نیز اولین نوجوان استان همدان است که به اردوی تیم ملی دعوت شده که احتمال انتخاب وی برای حضور در تیم ملی زیاد می باشد. وی افزود: محمد سلگی،محمد مهر پاک دانش آموزان دوره متوسطه و علیرضا سوری دانش آموز دوره راهنمایی می باشد.