تازه های سایت

کد مطلب: 9057
26. فروردين 1392 - 14:04
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : همزمان با ورود پیکردانش آموزبسیجی شهید داوود رضا لطیفی به شهرستان نهاوند مراحل تولید این فیلم مستند برای پخش در یکی از شبکه های سراسری سیما آغاز شد

علی سهرابی تهیه کننده فیلم مستند مسافر کربلا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو در نهاوند گفت : کارگردان این فیلم مستند ایمان گودرزی یکی از کارگردانان با تجربه  وخوب شبکه سوم سیما است که قصد دارد به زودی فیلم سینمایی گروه ابوذر در نهاوند را نیز تولید کند .

وی افزود : گودرزی سابقه تولید 20 فیلم مستند را در شبکه های سراسری خبر ، اول ، دوم  وسوم سیما را دارد وبر همین اساس  فیلم مستند مسافر کربلا در خصوص بازگشت پیکر پاک دانش آموز شهید داود رضا لطیفی است. شهیدی که پیکر پاکش پس از گذشت 28 سال در منطقه عملیاتی فاو تفحص شد.

سهرابی گفت :  تولید این فیلم درسهای اخلاقی بزرگی برای نسل جوان دارد که باید ساخته وبرای عموم مردم به نمایش در آید

وی افزود :پس از مشخص شدن هویت شهید لطیفی  که یکی از دانش آموزان ورزشکار و بااخلاق نهاوند بوده  و به محض ورود به نهاوند کار تصویر برداری ازاین فیلم مستند در روستای جوزان ملایر که محل ورود اولیه و استقبال ازشهید بود شروع شد و تاکنون چند روز است که گروه تصویر برداری  همراه خانواده وکاروان همراه شهید است و تمامی لحضات استقبال مردمی در شهرهای ملایر نهاوند و شهرهای گیان و فیروزان را ضبط خواهد کرد وبعدا نیز دو گروه تصویر بردار از تهران نیز مصاحبه ها را با خانواده شهید انجام خواهد داد.

تهیه کننده فیلم مسافر کربلا گفت : شهید لطیفی به خاله و مادرش وصیت کرده بود اگر جنازه اش به نهاوند برگشت برایش حجله عروسی ببندند وخانه را نیز تزیین کنند ودر عزایش لباس مشکی نپوشند  که آنها نیز به این وصیت عمل کردند واین از نکات قابل توجه در این فیلم مستند 30 دقیقه ای خواهد بود

وی در پایان گفت :استقبال عموم مردم خوب و شهید پرور ملایر و  نهاوند از کاروان این شهید باعث بهتر شدن تولید این فیلم مستند شده است.

دیدگاه شما