تازه های سایت

کد مطلب: 9001
22. فروردين 1392 - 20:15
پایگاه خبری گرو : چند خبر کوتاه از نهاوند

> دانش آموز نهاوندي به اردوي تيم ملي دو صحرا نوردي دعوت شد

 سعيد کوليوند رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اعلام اين مطلب افزود: سلمان موسيوند داراي سوابق قهرماني در مسابقات دو صحرانوردي ماده استقامت استان وکشور مي باشد .

کوليوند افزود: در حال حاضر اين ورزشکار در اردوي تيم ملي به سر مي برد و در صورت مثبت بودن تستهاي لازم به عضويت تيم ملي دو صحرا نوردي جهت حضور در مسابقات بين المللي درخواهد آمد

> سه نفر از دانش آموزان نهاوند به مرحله نهایی المپیاد ریاضی کشور راه یافتند

سه نفر از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان علامه حلی شهرستان نهاوند موفق شدند در المپیاد ریاضی به مرحله کشوری این مسابقات راه یابند .
این سه نفر مجید خزایی ،علی سیف و میلاد سیاوشی نام دارند که توانسته اند در رقابتهای المپیاد ریاضی کشور پس از کسب مقام اول استان به مرحله نهایی در سطح کشور راه یابند. مرحله نهایی این رقابتها در تهران برگزار می شود.

> آغاز فعالیت گروه تبلیغی فاطمیون در شهرستان نهاوند

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند از آغاز فعاليت گروه تبليغي فاطميون در مساجد و مدارس اين شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام حسين گروسي با بيان اين مطلب اظهار داشت: گروه تبليغي مذهبي فاطميون متشکل از 10نفر روحاني است که به مناسبت ايام فاطميه با همکاري و هماهنگي اداره تبليغات اسلامي و اداره آموزش و پرورش در مدارس و مساجد اين شهرستان نسبت به برگزاري مراسمات سخنراني و سوگواري در مجموعه شهرستان فعاليت مي نمايند.

وي در ادامه افزود:فعاليت اين گروه تبليغي از روزچهارشنبه در نهاوند آغاز شده است و تا پايان ايام فاطميه ادامه دارد.

تبيين سيره عملي و تربيتي حضرت زهراي اطهر ، امام شناسي و ولايت پذيري از جمله مباحثي است که توسط اين گروه تبليغي مذهبي بدان پرداخته مي شود

دیدگاه شما