تازه های سایت

کد مطلب: 8909
20. فروردين 1392 - 13:47
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : فرماندار شهرستان نهاوند در اولين جلسه شوراي اداري شهرستان : انتخابات رياست جمهوري در سالجاري تجلي گاه حماسه سياسي ملت ايران است
به گزارش پایگاه خبری گرو : آقاي مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند در اولين جلسه شوراي اداري شهرستان در سالجاري افزود: مردم قهرمان ايران در طول تاريخ انقلاب اسلامي حماسه آفريني هاي زيادي را براي نظام اسلامي خلق کرده اند که هر کدام از آنان توانسته انقلاب را در برابر خطرات بيمه کند.

آقاي مولوي افزود : مردم انقلابي ايران در دوران انقلاب اسلامي حماسه هاي زيادي مانند حماسه دوران دفاع مقدس ،حماسه حضور در صحنه هاي مختلف و حماسه مقاومت در برابر جنگ نرم را خلق کرده اند اما حماسه سياسي و اقتصادي آنان در سال جديد از ارزش مضاعفي برخوردار مي باشد.

فرماندار شهرستان نهاوند با بيان اينکه حماسه امري فراتر از تکليف است افزود: مقام معظم رهبري امسال، نقش آفريني مردم در حوزه سياست و اقتصاد را دو سياست راهبردي نظام ذکر کردند و از آن با عنوان حماسه ياد نمودند که تحقق اين دو شعار با حضورجهاد گونه توسط مردم و مسئولين محقق خواهد شد.

وي تصريح کرد: با مشارکت حداکثري مردم و حضور پرشور همه ايرانيان در انتخابات، حماسه سياسي محقق خواهد شد و مردم بار ديگر بصيرت بالاي خود را نشان خواهند داد.

آقاي مولوي با اشاره به شرايط اقتصادي کشور و تحريم هاي دشمن گفت: براي خنثي کردن توطئه هاي دشمنان نگاه مجموعه نظام و رهبري انقلاب در شرايط کنوني بر اقتصاد مقاومتي استوار است که براي تحقق اقتصاد مقاومتي نياز به حماسه آفريني در اين حوزه مي باشد.

وي به زمينه هاي لازم براي تحقق اين شعار پرداخت و افزود: افزايش تحمل پذيري مردم، رعايت اصل صرفه جويي و مصرف بهينه، افزايش توليدات داخلي و روحيه روي پاي خود ايستادن و همچنين بالا بردن ظرفيت هاي اقتصادي موجود از مهمترين عواملي است که مي تواند باعث حماسه اقتصادي در کشور شود.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنين گفت :  همکاري تمامي دستگاه هاي اجرايي را شرط لازم براي برگزاري يک انتخابات با شکوه عنوان کرد و گفت: همکاري تمامي دستگاه ها در برگزاري انتخابات يک امر لازم و ضروري است و براي همين منظور بايد تمامي امکانات اجرايي دستگاههاي دولتي در اختياراين امر قرار گيرد

دیدگاه شما