تازه های سایت

کد مطلب: 8895
20. فروردين 1392 - 9:08
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :اعطاي 120 گواهي‌نامه قرائت قرآن در نهاوند و نشست مسئول شوراي هيات مذهبي در تبليغات اسلامي نهاوند عنوان دوخبر از اداره تبلیغات اسلامی نهاوند است

 

 يکصد و بيست گواهينامه قرآني به شرکت کنندگان در کلاس هاي آموزشي مرکز قرآني ماهان سبحان شهرستان نهاند اعطاء شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو : علي گودرزي مدير اين مرکز قرآني در گفتگويي با بيان اين مطلب اظهار داشت: : اين دوره‌ها ويژه برادران در مقطع متوسطه و در قالب دو كلاس آموزشي برگزار شد.

 

وي افزود: در اين دوره كتاب روخواني و روانخواني نور تأليف علي حبيبي در سطح يك و دو، با تدريس محمد نادري از مربيان قرآني اين مرکز به فراگيران دوره آموزش داده شد.

 

گودرزي در پايان يادآور شد: اين دوره در ظرف مدت سه ماه و به منظور مأنوس نمودن نوجوانان و جوانان با قرآن كريم و تقويت آنان در زمينه قرائت قرآن برگزار شد.

 

 مسول شوراي هيات مذهبي شهرستان نهاوند در نشستي با سرپرست اداره تبليغات اسلامي ديدار و گفتگو کرد

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در اين نشست که در محل اداره تبليغات اسلامي نهاوند برگزار شده بود بحيرايي در سخناني ضمن قدر داني از تعامل سازنده اداره تبليغات با هيات مذهبي و دستگاه هاي فرهنگي خاطر نشان کرد: بهترين راه تقويت بنيه فرهنگي و هدايت نسل جوان به سمت آموزه هاي ديني استفاده از ظرفيت و بستر فراهم شده تشکل هاي مردم نهاد است .

وي در ادامه سخن برنامه هاي تعين شده اين شورا براي ايام فاطميه را برشمرد و گفت: هماهنگي با هيات مذهبي و حمايت  از هيات مذهبي که در ايام فاطميه نسبت به برگزاري مراسمات اقدام نمايند در دستور کار اين شورا قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام گروسي نيز در ادامه اين نشست ضمن قدر داني از مسولين هيات مذهبي و هيئت امناي مساجد گفت: در ايام فاطميه بيش از 100برنامه فرهنگي و مذهبي با همکاري روحانيون ، هيئت امناي مساجد ، مسولين هيات مذهبي ، واداره تبليغات اسلامي در مجموعه شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما