تازه های سایت

کد مطلب: 8885
20. فروردين 1392 - 8:48
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : تیم فوتبال استقلال در نظرسنجی برنامه 90 قهرمانی لیگ را از آن خود کرد.
خبرگزاری فارس: قهرمانی استقلال در شب فشرده نود

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، اولین برنامه نود در سال 92 شب گذشته پخش شد و سوال پیامکی این برنامه مربوط به این بود که کدام تیم قهرمان دوازدهمین دوره لیگ برتر می شود.

به علت تعطیلی این برنامه در ایام عید، شب گذشته برنامه نود با فشردگی برگزار شد و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی مورد بررسی قرار گرفت. همین امر باعث شد تا نتیجه نظرسنجی در انتهای برنامه پخش نشود، اما در جریان برنامه استقلال بیشترین آرا را به خود اختصاص داده بود و پس از آبی پوشان، سپاهان و تراکتورسازی بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

* اعتراض سرپرست استقلال به مجری برنامه نود

میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال با گلایه از فردوسی پور عنوان کرد: به نظرم عدالت در برنامه شما رعایت نشد. در دیدار مقابل سپاهان پنالتی مشکوک ما نشان داده نشد (البته پس از این گلایه صحنه مشکوک پخش شد و ممبینی نظر داور را تایید کرد) در دیدار با الهلال نیز 3 موقعیت بالای 80 درصد ما به نمایش گذاشته نشد.

وی معتقد بود که برتری استقلال مقابل الهلال کمتر از پیروزی تیم ملی مقابل استرالیا نبود، در حالی که مجری برنامه با این صحبت او مخالف بود و اعلام کرد که به علت فشردگی برنامه مجبور است تا خلاصه مختصری از بازی ها را پخش کند.

ماجدی درباره معطلی کاروان الهلال در فرودگاه امام خمینی (ره) تصریح کرد: ما واقعا در فرودگاه ریاض اسیر شدیم، اما با وجود اینکه نمی خواستیم در تهران این اتفاق رخ دهد یک سری قوانین پلیس فرودگاه وجود دارد.

سرپرست استقلال درباره اینکه مسئولان الهلال علت معطلی کاروان آبی پوشان در عربستان را تعداد بالای نفرات آنها دانسته اند گفت: ما با 72 نفر به عربستان سفر کردیم. این در حالی بود که این نفرات هیچ بار مالی و اضافی برای ما نداشتند. شک نکنید که یک ریال هم اضافی پرداخت نکردیم.

وی در مورد اینکه آیا هیچ هزینه اضافی بابت اقامت و غذا پرداخت نشده افزود: شاید این موضوع باور کردنی نباشد. طبق هماهنگی هایی که با مسئولان الهلال انجام دادیم آنها همه شرایط را برای کاروان ما به وجود آوردند و هزینه ها را پرداخت کردند. جا دارد که از موسوی، هواپیمایی زاگرس و عبدالله پور هواپیمایی تابان تشکر کنم که حدود 200 میلیون به ما تخفیف دادند.

ماجدی یادآور شد: به هر حال ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و اعزام 70 نفر به سفر زیارتی خانه خدا کار فرهنگی است که باشگاه انجام داده است. ما انتظار داشتیم که آنها با 50-60نفر بیایند اما کاروان آنها 48 نفری بود. زمانی که ما به فرودگاه ریاض وارد شدیم تنها یک گیت برای خروج افراد وجود داشت که باعث شد 30 نفر به ترمینال عمومی عربستان بروند. خود باشگاه الهلال هم فکر نمی کردند که چنین اتفاقی رخ دهد. کاری هم از دست آنها برنمی آمد.

سرپرست استقلال درباره اتفاقاتی که در تمرین این تیم رخ داد و امیر قلعه نویی خبرنگار 20:30 را از سر تمرین بیرون کرد گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. من و بازیکنان نیز مصاحبه کردیم.

در ادامه برنامه یادی از مرحوم سیروس قایقران شد و بار دیگر پدر او از نامهربانی مسئولان گلایه کرد. در حالی که 2 سال پیش مسئولان استان گیلان قول داده بودند تا همسر او را استخدام کنند اما همچنان از این موضوع خبری نیست.

* بازیکنی با 10 سال بازی و 2 بار اخراج

میهمان ویژه برنامه شب گذشته رضا ناصحی، بازیکن سابق تیم های ابومسلم، سپاهان و نفت و بازیکن کنونی آلومینیوم بود. او خاطراتی از آغاز فوتبال خود مطرح کرد. وی با رد اینکه بازیکن عصبی است، خاطرنشان کرد: در طول 10 سال حضورم در لیگ برتر تنها 2 بار اخراج شده ام و آن هم فنی بوده است.

او از حضورش در سپاهان دل خوشی نداشت و شرایطش در این تیم را چه زمان امیر قلعه نویی و چه زمان بوناچیچ نامناسب می دانست. ناصحی همچنین عنوان کرد که از شوک های اکبر میثاقیان بی نصیب نبوده و یک بار این مربی با لحن تندی با وی برخورد کرده است.

تنها بازنشسته کشور!

غلامرضا بهروان، رئیس سابق سازمان لیگ در بخش 90 تا 90 با کنایه نسبت به برکناری‌اش عنوان کرد: هیچ کس در کشور بازنشسته نیست و فقط من بازنشسته بوده ام. چون من کسی را ندارم باید می رفتم. همه در کشور یک شغل دارند و بازنشسته هم نیستند!

بازی در غبار!

دیدار تیم های فوتبال فولاد و صبا در حالی در خوزستان برگزار شد که گرد و غبار شدیدی در هوا وجود داشت و غلظت هوا به 1700 رسید این در حالی است که به گفته مجری برنامه در تهران زمانی که غلظت به 180-200 می رسد بازی کنسل می شود. نکته قابل ملاحظه در این زمینه صحبت های ضد و نقیض مسئولان بود. رضاییان، مسئول برگزاری مسابقه معتقد بود که بازیکنان مشکل خاصی برای این دیدار نداشتند در حالی که بازیکنان صبا از بازی در این شرایط معترض بودند. همچنین فنایی، نماینده فدراسیون اعلام کرد که قبل از آغاز بازی از سازمان هواشناسی درباره شرایط آب و هوا استعلام گرفته و مشکل خاصی عنوان نشده است، در حالی که کارشناس آب و هوای خوزستان گفت: روز قبل از بازی پیش بینی گرد و غبار و وزش باد را کرده بودیم ضمن اینکه استعلامی هم گرفته نشده است.

* تعیین زمان فینال جام حذفی

مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ درباره زمان بازی فینال جام حذفی عنوان کرد: فردا (سه شنبه) جلسه ای برگزار خواهد شد که همه لیگ ها تحت عنوان هیئت رئیسه لیگ فعالیت خواهند داشت و انتخابات این هیئت رئیسه نیز برگزار می شود. همچنین برنامه هفته های سی و سوم و سی و چهارم لیگ برتر مشخص می شود و زمان فینال جام حذفی تعیین خواهد شد.

وی افزود: باید تا 20 اردیبهشت بازی ها را به اتمام برسانیم و قصد داریم فینال جام حذفی را پیش از پایان لیگ برگزار کنیم. اگر تیم ها برای برگزاری دیدار فینال در یک شهر به تفاهم نرسند قرعه کشی خواهیم کرد.

* بازیکنی که پیشنهاد رشوه سرمربی را رد کرد

در ادامه برنامه نود قسمتی از این برنامه در سال 79 پخش شد که به حرکت محسن رسولی بازیکن سابق سایپا پس از به ثمر رسیدن گل و در آوردن لباس ورزشی او پرداخته شد. رسولی از آن روزها به تیرگی یاد کرد و گفت: نمی دانم کدام مسئول دست روی این موضوع گذاشته بود و واقعا مرا کوبیدند. این مسئله باعث شد تا زندگی من خراب شود.

وی همچنین یادآور شد: یکی از مربیان با تجربه به من پیشنهاد داد تا برای حضور در میدان پول به او بدهم و زمانی که من از این کار خودداری کردم مرا نیمکت نشین کرد.

در انتهای برنامه نیز علیرضا منصوریان، سرمربی تیم امید پشت خط تلفنی برنامه آمد و درباره عدم امکانات و رسیدگی به تیم امید صحبت هایی را مطرح کرد و خواستار توجه بیشتر به بازیکنان شد.

دیدگاه شما