تازه های سایت

کد مطلب: 8796
17. فروردين 1392 - 15:11
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : فرماندار شهرستان نهاوند: در تعطيلات نوروز امسال بيش از يک صد هزار مسافر از جاذبه هاي گردشگري، تاريخي، زيارتي و طبيعي نهاوند بازديد کردند
به گزارش پایگاه خبری گرو  ، آقاي مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ برخورداري از قدمت تاريخي ، طبيعت زيبا ، موقعيت ارتباطي در غرب کشور و همچنين اماکن مذهبي و زيارتي داراي جاذبه هاي گردشگري مناسبي است که سالانه مسافران زيادي را به خود جلب مي کند .

آقاي مولوي افزود: در نوروز امسال از بين اماکن و جاذبه هاي گردشگري شهرستان سراب گيان بيشترين آمار بازديد کننده را به خود اختصاص داده است به طوري که فقط در روز 13 فروردين 30 هزار نفر از اين منطقه بازديد به عمل آورده اند .

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: سراب گاماسياب و فارسبان از ديگر مناطق طبيعي گردشگري شهرستان مي باشد که در ايام نوروز مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

آقاي مولوي همچنين به اماکن زيارتي شهرستان اشاره کرد و افزود: وجود چندين امامزاده در شهرستان مانند امام زاده محمد، امامزاده ابراهيم و امام زاده مهدي از عوامل جذب گردشگر مذهبي در شهرستان است که در اين مراکز در ايام نوروز طرح نشاط معنوي به اجرا در آمده است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزي هفت مرکز اسکان شامل چهار آموزشگاه ،هتل ،خانه معلم و ميهمان پذير براي ميهمانان مهيا گرديد که ميزان پذيرش آنها به ويژه در مدارس خوب بوده است.

رييس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نهاوند مدت ماندگاري مسافران در شهرستان را از ديگرموارد قابل توجه در نوروز امسال ذکرکرد و گفت: براساس تحقيقات به عمل آمده امسال برخي از مسافران امسال چندين روز را در نهاوند سپري کرده و از جاذبه هاي گردشگري آن بازديد کرده اند که اين مورد به خاطر اطلاع رسانيهاي خوبي بوده است که از طريق راهنمايي مسافران صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند همچنين از رضايت مندي مسافران نوروزي در زمينه حضور در نهاوند و تسهيلات لازم خبر داد و گفت: بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته در مراکز اسکان و يا مراکز گردشگري مسافران در زمينه اطلاع رساني و همچنين تسهيلات لازم اظهار رضايت داشتند که اين حاصل زحمات کميته هاي مختلف عضو ستاد بوده است

منبع:ايرنا

دیدگاه شما