تازه های سایت

کد مطلب: 8763
16. فروردين 1392 - 7:56
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : صبح روز پنج شنبه مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید شهر گیان در محل بخشداری با حضور فرماندار نهاوند،اعضا دفتر مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر گیان،شهردار و اعضا شورای شهر گیان و تعدادی از دهیاران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی فرماندار نهاوند در این مراسم گفت:راه توسعه و پیشرفت گیان روشن است و برنامه های خوب و مفیدی برای توسعه شهر گیان در حال انجام است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری بعنوان حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: در سالهای گذشته اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی تشدید شده است اما ملت ایران با همدلی و وحدت با تحمل این سختی ها و عبور از این مرحله  بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی را سر خورده کرده اند.

مولوی گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده و بی نظیر خود اقتدار و عزت ایران اسلامی را در عرصه های بین المللی تثبیت خواهند کرد.

فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از زحمات بخشداران قبلی گیان خزایی و سلگی در مورد معرفی بخشدار جدید شهر گیان  گفت: یحیی رضایی متعلق به خانواده شهداست .

وی رضایی را فردی وفادار به نظام و تابع محض دولت دانست که به هیچ شخص و گروه خاص وابستگی ندارد و هدف و اولویت مهم او توسعه و حل مشکلات مردم در منطقه گیان است.

یحیی رضایی بخشدار جدید شهر گیان نیز در جملاتی کوتاه ضمن قدردانی از زحمات و اعتماد مسئولین شهرستان نهاوند از جمله فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی  به خود گفت: شهر گیان دارای قدمت تاریخی ارزشمند و کهنی در گذشته است که ضروری است در حد توان با سعی و کوشش برای توسعه و ابادانی ان با همت و همکاری مردم تلاش کرد.

در پایان نیز حکم بخشداری گیان توسط فرماندار نهاوند به یحیی رضایی بخشدار جدید بخش گیان اهدا شد.

دیدگاه شما