تازه های سایت

کد مطلب: 8634
10. فروردين 1392 - 15:35

 

خبرگزاری فارس: تکریم خانواده شهدا در اولویت کاری مدیران باشد

به گزارش پایگاه خبری گرو : در این مراسم حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه، مجتبی مولوی، فرماندار نهاوند، علیرضا علی‌بخشی، رئیس بنیاد شهید، محسن امیدی،جانشین فرمانده سپاه، علی جعفری، رئیس میراث فرهنگی شهرستان نهاوند به همراه علیرضا ایزدی دبیر و محمد حرمتی معاون حراست ستاد تسهیلات نوروزی استان از سه خانواده شهید شهرستان نهاوند که در ایام نوروز به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند دیدار کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در حاشیه این سرکشی گفت: خداوند را شاکریم که ایام نوروز امسال موفق شدیم به محضر خانواده‌های شهدای دفاع مقدس شرفیاب شویم و از این دیدارها بهره معنوی برای ادامه خدمتگزاری مردم بگیریم.

علیرضا ایزدی افزود: امنیت و آرامشی که ما در حال حاضر در ایران عزیز شاهد هستیم مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده‌های آنان باید در اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌ها قرار گیرد تا ره‌توشه آنان باشد.

به گفته وی نائل شدن به مقام رفیع شهادت شایستگی می‌خواهد و وجود شهدا معجزاتی بود که هر کسی سعادت و شایستگی آن را ندارد و تک‌تک شهدا چراغ روشنی هستند تا بتوانیم راه را به درستی پیدا کنیم.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان همدان در ادامه یادآور شد: صیانت از آرمان‌ها و اهداف شهدا وظیفه مدیرانی است که بعد از شهدا عهده‌دار مسئولیت شدند تا در پیشگاه آنها روسیاه نباشیم و مسئولیت امروز ما امانتی از سوی شهیدان است و باید امانت‌دار خوبی شویم.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهدا معجزه الهی هستند که برای ما به ودیعه گذاشته شده‌اند، ابراز داشت: اگر امروز ما در جایگاه مدیریت در حوزه‌های مختلف قرار گرفته‌ایم به خاطر خون شهداست و ما در مقابل شهدا هیچ‌ چیز نیستیم.

در این مراسم از خانواده‌های شهید بسیجی علی‌پناه موسیوند که در دوم فروردین سال ۶۱ در تنگه رقابیه عراق، شهید سرباز وظیفه ارتش مصطفی حیدری که در هشتم فروردین سال ۶۳ در منطقه عمومی فکه و شهید بسیجی عباس وحیدیان که قبل از شهادت دانشجوی دانشسرای تربیت معلم همدان بوده و در ۱۶ فروردین سال ۶۵ در جزیره فاو به شهادت رسیده بودند دلجویی و هدایا و لوح یادبود تقدیم این خانواده‌ها شد.

در روزهای آغازین سال جدید و در نوروز ۹۲ مدیرکل میراث فرهنگی استان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی از خانواده‌های شهدای شهرستان‌های ملایر و تویسرکان دلجویی و بازدید کرده بودند و تا پایان تعطیلات نوروزی با سفر به شهرستان‌های تابعه استان از خانواده شهدای دیگر تجلیل خواهد شد.

دیدگاه شما