تازه های سایت

کد مطلب: 8512
3. فروردين 1392 - 19:39
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مام جمعه نهاوند گفت: شعار حماسه سیاسی و اقتصادی با همکاری و تعامل مردم و مسئولان محقق می‌شود.
خبرگزاری فارس: تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی نیازمند همکاری است

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی با بیان این‌که شعارهایی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود و بر روی آن‌ها مطالعه شده است، اظهار داشت: در خصوص شعار سال‌ها نه تنها رهبری بلکه هیئتی از کارشناسان برای نام‌گذاری آن مطالعه می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر سال 92 به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده به دلیل چشم‌اندازهای سال جدید است که تشخیص داده شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: در سال جدید دشمن به دنبال ضربه زدن از طریق مسائل اقتصادی به مردم ایران است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظام طرح تحریم‌ها شکست خورده است.

وی عنوان کرد: با عملیاتی شدن و به نتیجه رسیدن طرح‌های بزرگ اقتصادی که در دست اقدام است حماسه بزرگ اقتصادی در کشور رخ خواهد داد.

مغیثی ادامه داد: در سال جدید در دو حوزه سیاسی و اقتصادی شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های بهتری خواهیم بود و علت نام‌گذاری سال 92 به حماسه سیاسی و اقتصادی تحقق پیروزی‌های بیشتر مردم ایران در صحنه جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات موجود به گفته مقام معظم رهبری قابل حل شدن است و راهکار رفع مشکلات در این است که مردم و مسئولان دست در دست هم دهند و با همکاری و عزم ملی مشکلات را حل کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطوری که در طول دفاع مقدس با همکاری مردم و مسئولان توانستیم مسائل را به خوبی حل کنیم مشکلات اقتصادی پیش آمده را هم می‌توان به نحو احسن رفع کرد.

وی اظهار داشت: چه دولت فعلی که چند ماه از عمر آن مانده و چه دولت بعدی که بر سر کار می‌آید با ارائه برنامه و تلاش شبانه‎روزی و همکاری مردم حماسه سیاسی و اقتصادی دیگری را باید خلق کنند و بتوانند شعار امسال را با تعامل تحقق بخشند.

دیدگاه شما