تازه های سایت

کد مطلب: 8481
28. اسفند 1391 - 6:10
اخبار نهاوند : پایگاه خبری گرو ، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: در شرایط کنونی مهمترین وظیفه ما در قبال انتخابات فراهم آوردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است .

به گزارش پایگاه خبری گرو ، ˈعلیرضاقاسمی فرزادˈ در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند افزود: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات همه بسترها را باید فراهم نموده و از ظرفیتهای مختلف جامعه استفاده به عمل آورد .

وی با بیان سیاست دشمن جهت ایجاد تفرقه در بین مسئولین گفت: دشمنان ما در زمان انتخابات به دنبال ایجاد تفرقه بین مسئولین می باشند اما همدلی و وفاق بین آنان این ترفند دشمن را خنثی خواهد ساخت و اجازه نخواهند داد تبلیغات سوء دشمن بین آنان رسوخ کند.

وی با بیان این توصیه رهبری که همه وظیفه دارند در مردم شور و نشاط ایجاد کنند افزود: امروز کسی حق ندارد حرف از اختلاف بزند و کم و کاستیها را بزرگ کند بلکه بر عکس در سایه همدلی باید آرامش را در جامعه بر قرار کرد.

وی با بیان این مطلب که نظام اسلامی امروز در بالاترین ضریب امنیتی خود قرار دارد گفت: نظام ما مقتدر ترین نظام در جهان است و با صلابت در حال عبور از مشکلات است و تلاش همه مسئولین بر این است که روز به روز این ضریب امنیتی را بالا ترببرند .

وی تلاش استکبار جهانی برای فشار های اقتصادی از طریق تحریم ها را محکوم به شکست دانست و افزود:اینکه گفته می شود تحریمها هیچ اثری بر کشور ما نداشته صرفا یک ادعا نیست بلکه بنا به اعتراف دشمنان حتی ما در بخشهایی به صورت خاص پیشرفتهایی داشته ایم که بهت آنان را بر انگیخته است.

وی تلاش مسئولین و صبر مردم را را از عوامل موثر در بی اثر ساختن تحریم ها عنوان کرد و گفت: موفقیتهای ما در سایه صبر مردم و تدابیر دولت مانند اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و بوجود آوردن زیر ساختهای لازم برای توسعه اقتصادی بوده است که ادامه این سیاستها ما را از این گردنه عبور خواهد داد .

وی افزود: به واسطه همین سیاست ها امروز دشمنان ما دچار یاس و نومیدی و سردرگمی شده اند و به دنبال آن هستند که از هر فرصتی برای ضربه زدن به ما بهره ببرند لذا ما باید هوشیاری خود را حفظ نموده و اسیر توطئه های آنان نشویم.

قاسمی فرزاد در ادامه به مقدمات فراهم آمده برای برگزاری انتخابات با شکوه سال آینده خبر داد و گفت: برای بر گزاری انتخابات سال آینده 228 شعبه اخذ رای را در سطح استان پیش بینی کرده ایم که از این تعداد 59 شعبه آن شهری ،163 شعبه روستایی و شش شعبه عشایری می باشد.

وی گفت: در انتخابات دوره گذشته مردم استان همدان حضور پر رنگی را داشتند و این نوید دهنده این مساله است که انتخابات سال آینده نیز با صلابت هر چه تمامتر برگزار خواهد شد.

وی رعایت قانون از سوی کاندیداها را اصل مهمی در برگزاری انتخابات ذکر کرد و افزود: همه باید قاعده بازی را بپذیرند و نتیجه هر چه باشد به آن گردن نهند .

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی همیشه انتخابات در بالاترین سطح و با سلامتی بالا برگزار شده و کوچکترین مشکلی نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

وی مسئولین ادارات را به پرهیز از سوء استفاده از اموال دولتی به نفع اشخاص فراخواند و گفت: هیچ مدیری حق ندارد که بخواهد از اموال عمومی و امکانات دولتی در زمینه منافع اشخاص استفاده نماید و در صورت مشاهده چنین امری به شدت با این قضیه برخورد می شود.

دیدگاه شما