تازه های سایت

کد مطلب: 8286
22. اسفند 1391 - 8:29
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت : برای جلوگیری از بروز حوادث در چهار شنبه سوری و روزهای پایانی سال تدابیر خاصی اتخاذ شده است

سرهنگ عباس نظری فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : با توجه به سابقه بروز حادثه در ایام پایانی سال در شهر نهاوند امسال با برگزاری جلسات و نشست های متعدد با مسئولین شهرستان سعی در کاهش خسارات و صدمات چهارشنبه سوری و شب عید نهاوند داریم .

نظری افزود : تمام واحد های خدمات رسان و واحدهای درون و بیرون سازمانی با تعامل و برنامه ریزی و شرح وظایف مشخص شده اند و آمادگی کامل دارند تا انشا الله از وقوع حوادث جلوگیری شود.

وی گفت : نیروی انتظامی با همکاری آموزش و پرورش جلساتی را با موضوع خطرات و آسیب های چهار شنبه آخر سال در مدارس و برای دانش آموزان برگزار کرده تا آنها را هرچه بیشتر با آسیبهای این ایام آشنا و راههای جلوگیری از این حوادث را به آنها یاد دهد .

وی گفت : نصب بنر و پلاکارد در میادین و خیابان های نهاوند با موضوع خطرات مواد محترقه و چهارشنبه سوری انجام شده  و توزیع بروشور در سطح شهر از دیگر اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی نهاوند است.

وی در پایان گفت :دراسفند ماه امسال 1800 کیلو گرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه و بیش از 60 هزار عدد از انواع مختلف ترقه در نهاوند کشف و ضبط شده است .

دیدگاه شما