تازه های سایت

کد مطلب: 8185
20. اسفند 1391 - 14:08

اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو ، رییس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت : هلال احمر نهاوند برای خدمت رسانی در ایام نوروز آمادگی کامل دارد

محمد تقی شهبازی رییس جمعیت هلال احمر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : طرح امداد نوروزی از 24 اسفند آغاز و تا 16 فروردین سال جدید ادامه دارد و هلال احمر نهاوند تمعهیدات خاصی برای این ایام تدارک دیده است .

وی گفت : در طول طرح امداد نوروزی پایگاه امداد جاده ای فیروزان با فعالیت 80 نفر روز برای امداد رسانی امادگی کامل دارد و دیگر پایگاه امداد جاده ای پایگاه قلعه قباد است که با فعالیت 60 نفر روز از دیگر مراکز فعال این جمعیت درایام نوروز است.

شهبازی افزود: در این ایام یک نفر کشیک به طور 24 ساعته در مرکز اداری مستقر است تا در شرایط اضطراری اعضای جمعیت را فراخوان کند.

وی افزود :دو چادر جهت راهنمایی و مشاوره به مهمانان نوروزی فراهم شده که یکی در میدان سیدالشهدا و دیگری در میدان 15 خرداد مستقر خواهند شد ودر هر چادردو نفر حضور دارند که  یک پزشک یا پرستار به طور متناوب در چادر به مسافران نوروزی مشاوره میدهند.

رییس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت : این جمعیت در طول اجرای طرح با ظرفیت 260 نفر روز در شرایط عادی به خدمت رسانی خواهد پرداخت .

شهبازی افزود : در شرایط غیر معمول  جهت  اسکان اضطراری مسافرین از حسینیه و مساجد روستاهای  وراینه ، قلعه قباد ،گوشه صعد وقاص و نماز خانه های اداره جهاد کشاورزی  ، آموزش و پرورش ،هلال احمر ،مجتمع شهر فیروزان و راهدارخانه های نهاوند با ظرفیت 2000 هزار نفر استفاده خواهد شد .

دیدگاه شما