تازه های سایت

کد مطلب: 8101
16. اسفند 1391 - 15:34
اخبار اجتماعی ، پایگاه خبری گرو :مخابرات که پیش از این و به دلیل هم کد سازی شماره تلفن های برخی از استان ها از میزان پالس خود کم کرده بود اینبار هزینه همان پالس را افزایش میدهد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  باشگاه خبرنگاران شرکت مخابرات ایران پیش از این تعرفه تلفن ثابت را با کاهش زمان هر پالس مکالمه کاهش داده بود و با اینکه کمتر از یکسال از این افزایش قیمت مخفی می گذرد باز هم از گران شدن هزینه مکالمه و آن هم به شکل قانونی خبر داده است.
سبوحی معاون رگولاتوری اظهار داشت: در سال 91 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به ادله شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش قیمت‌ تمام شده خدمات مخابراتی، با افزایش طول پالس مکالمه موافقت کرد.
معاون صدور پروانه و بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به این ترتیب با کاهش طول پالس، مدت زمان مکالمات براساس تعداد پالس‌ها بیشتر شد و در نتیجه تعرفه‌ مکالمات درصدی افزایش یافت.
وی ادامه داد: در آن زمان مقرر شد تعرفه به مدت 6 ماه اجرایی شود و پس از پایان 6 ماه گزارش داده شود که این مصوبه چه تاثیری بر قیمت‌ها داشته است؛ زیرا همواره تغییر قیمت در رفتار ترافیکی مشترکان اثرگذار است.
سبوحی افزود: امروز و در حالی که بیش از 6 ماه از اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش طول پالس می‌گذرد، مشکلی که وجود دارد این است که شرکت مخابرات دستورالعمل شورای رقابت را برای افزایش تعرفه اجرا کرده است.
گفتنی است شرکت مخابرات ایران بدون اعلام قبلی تخیف شبانه خود را حذف کرده که در نتیجه آن هزینه مکالمه در ساعات پایانی روز همانند دیگر ساعت ها محاسبه شده و یک سوم تعرفه نيست.

دیدگاه شما