تازه های سایت

کد مطلب: 8075
16. اسفند 1391 - 13:52
اخبار نهاوند , پایگاه خبری گرو : نمایشگاه بهاره نهاوند دیروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان نهاوند در سالن شرکت تعاونی روستای افتتاح شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ,مجتبی رضایی سرپرست اداره صنعت و معدن تجارت در مورد برپایی این نمایشگاه گفت:نمایشگاه بهاره با هدف ایجاد تعادل عرضه و تقاضا، کنترل قیمت و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تاریخ 15 تا 25 اسفندماه در این شهرستان برگزار شده است.

وی یاد آور شد: در این نمایشگاه اقلام اساسی مردم به ویژه پوشاک، کیف، کفش، خشکبار، میوه، مواد پروتئینی و غذایی با قیمت مناسب و تخفیف 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار در 70 غرفه عرضه می شود.

رضایی گفت:همچنین به منظور حمایت از مصرف کنندگان کالاهای اساسی گوشت وبرنج وارداتی با نرخ تنظیم بازاردر نمایشگاه عرضه می شود.

وی گفت: علاوه بر این روزانه 4.5 تن مرغ با نرخ تعادلی و مصوب تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع می شود که از طریق عاملان توزیع و همچنین نمایشگاه بهاره بین مردم و متقاضیان توزیع می شود.

وی از تامین میوه و توزیع آن خبر داد و گفت: برای کنترل نرخ میوه سال جدید 140 تن پرتقال و 40 تن سیب ذخیره شده که از طریق نمایشگاه و عاملان توزیع در اختیار مردم قرار داده می شود.

وی از نظارت بر روند فروش کالا در نمایشگاه خبر داد و افزود: به منظور رعایت نرخ های مصوب در نمایشگاه اکیپ نظارتی این اداره با همکاری مجمع امور صنفی در نمایشگاه مستقر شده که در صورت تخلف ،خریداران می توانند مراتب را به اطلاع ماموران برسانند .

دیدگاه شما