تازه های سایت

کد مطلب: 7884
10. اسفند 1391 - 6:11
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو :سرهنگ عباس نظری فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت : برای روزهای آخر سال و ایام نوروز ندابیر خاصی تدارک دیده ایم

به گزارش پایگاه خبری گرو ، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند امروز در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح عملکرد 11 ماهه این نیرو پرداخت و گفت :نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال 91 تا پایان تعطیلات سال جدید با تمام توان خود در خدمت مردم خواهد بود و این اقدامات راانجام خواهد داد ; این نیرو سه دستگاه کانکس در جاده های ورودی به شهرستان مستقر خواهد کرد تا سوالات و مشکلات مسافران و میهمانان نوروزی را حل کند.

وی گفت : از دیگر برنامه های نیروی انتظامی در ایام عید حضور فعال این نیرو در خیابان ها و کوچه ها و مکانهای خرید و فروش و اماکن شلوغ است .

وی گفت : برای اینکه چهارشنبه آخر سال آرام و بدون خطری در سطح شهر داشته باشیم باید خود خانواده ها با ما همکاری کنند و این جشن را مدیریت کنند ولی ما با سازندگان مواد محترقه به شدت برخورد میکنیم ودر همین زمینه نیز 600  کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه و حدود 65 هزارعدد ترقه توسط این نیرو کشف و ضبط شده است .

سرهنگ نظری در ادامه گفت :در یازده ماه سال 91 میزان کشفیات مواد مخدر ما 25 درصد،کالای قاچاق 75 درصد و سلاح و مهمات 12 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی همچنین گفت : 257 سارق در این مدت دستگیر شده اند که نسبت به پارسال 32 درصد افزایش داشته است و میزان دستگیری معتادین 22 درصد و افراد شرور 75 درصدو توقیف موتورسیکلت و ماشین های مزاحم و متخلف به ترتیب40و 52 درصد افزایش داشته است .

نظری درپایان گفت: میزان کل تماسها به مرکز فوریتهای پلیسی 31 درصد افزایش داشته و کل تماس های منجر به عملیات 13107مورد بوده است.

دیدگاه شما