تازه های سایت

کد مطلب: 7849
8. اسفند 1391 - 18:36
پایگاه خبری گرو :رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان معتقد است که قیمت خودروهای داخلی باید بیش از 20 درصد کاهش یابد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،سیدمحمد جعفری ، اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال تاکیدات ریاست محترم جمهوری، مدیران عامل شرکتهای خودروساز از برنامه‌های خود برای کاهش قیمت این محصول خبر داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه ما معتقدیم میزان کاهش قیمت خودروها باید بیش از 20 درصد باشد، خاطرنشان کرد: خودروسازان باید بتوانند با مدیریت هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری، محصولات خود را به قیمت مناسبی تولید و عرضه کنند.

 

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: از نظر ما و حتی از نظر ریاست محترم جمهوری، قیمت‌هایی چون پراید 18 و 19 میلیون تومانی منطقی نبوده و این قیمت‌ها باید کاهش یابد.

 

وی افزود: از خودروسازان می‌خواهیم همان طور که خودشان اخیرا اعلام کرده‌اند، با احترام به حقوق مصرف‌کنندگان و در راستای عمل به تعهدات ملی خود محصولات تولیدی را به قیمتی متناسب با کیفیت آن‌ها عرضه کنند.

ایسنا

 

جعفری تصریح کرد: همان طور که ریاست محترم جمهوری اشاره کرده‌اند، در صورتیکه خودروسازان پاسخ مناسبی به انتظارات مردم ندهند راهکارهای دیگری چون کاهش تعرفه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدگاه شما