تازه های سایت

کد مطلب: 7723
4. اسفند 1391 - 19:08
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند سه هزار و 402 واحد مسکونی مهر در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مجتبی مولوی عصردیروز در شورای تأمین مسکن شهرستان نهاوند اظهار داشت: تأمین مسکن و ایجاد اشتغال دو دغدغه اساسی دولتمردان است که دولت نهم و دهم توانست با برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب، بحران مسکن در کشور را کنترل کند.

وی ادامه داد: در تمام مناطق شهری و روستایی به ویژه مناطق دورافتاده شاهد ساخت مسکن مهر و یا مسکن روستایی هستیم، بنابراین دولت نهم و دهم با تخصیص اعتبارات مناسب توانست واجدان شرایط و فاقدان مسکن را ترغیب کند تا برای مسکن‌دار شدن گام بردارند.

فرماندار نهاوند در ادامه بر ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل شهرداری‌ها، ادارات برق، آب، گاز و تلفن تأکید کرد.

وی به احداث سه هزار و 402 واحد مسکونی مسکن مهر در نهاوند اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از این تعداد تاکنون 800 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

مولوی، اداره مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن را مأمور کرد تا هر اداره یک نفر نیروی کار در اختیار اداره ثبت اسناد نهاوند قرار دهد تا نسبت به صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی مسکن مهر و همچنین مسکن روستایی به سرعت اقدام کنند تا مراجعان هرچه سریعتر بتوانند به سند مالکیت واحد مسکونی خود برسند.

وی از احداث 744 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهرهای فیروزان، برزول و گیان خبر داد و ابراز داشت: اداره مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن باید نظارت کافی بر عملکرد پیمانکاران ساخت مسکن را داشته باشند، چراکه در برخی شهرهای زیر 25 هزار نفر سرعت ساخت مسکن مهر شتاب قابل قبولی ندارد، بنابراین هر هفته باید بر عملکرد پیمانکاران نظارت دقیق داشته باشند.

دیدگاه شما