تازه های سایت

کد مطلب: 7596
1. اسفند 1391 - 17:44
پایگاه خبری گرو :کورش قپانوری مربی دلسوزی که با وجود مشکلات زیاد فوتبال نهاوندبا قدرت کار مربی گری در تیمهای پایه را انجام می دهد و همچنان به بازیکن سازی ادامه میدهد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، کورش قپانوری متولد سال 1353در نهاوند است و فوتبال خود را از سال 1365 در تیم نونهالان ابوذر و زیر نظر داوود شهبازی آغاز کرد و به مدت 3 سال در تیم میلاد نهاوند زیر نظر شاهپور قپانوری به فوتبال پرداخت و بعد در تیم جوانان پرسپولیس زیر نظر ولی الله بهمنی و شعبان دارایی چیزهای زیادی آموخت.

قپانوری تنها بازیکن فوتبال نهاوند است که در تمام رده های لیگ کشوربازی کرده است وی در تیمهایی مانند سایپای تهران ،نیروی زمینی ،نفت آبادان، مرصاد کرمانشاه ،الوند همدان،فجر خرم آباد ،هپکو اراک،وخیلی تیم های دیگر بازی کرده است

کورش قپانوری  زیر نظر مربیان صاحب نامی مانند:بیژن ذوالفقار نسب،اردشیر لارودی، ابراهیم قاسمپور، جلال چراغپور ،رحمان احمدی ،و علی روزبهانی کار کرده است

وی به همراه تیم های نهاوند هم دارای این افتخارات است : قهرمان رقابتهای استان به همراه تیم های بانک ملی ،فرمانداری نهاوند،و احسان سپید و خیلی عناوین دیگر....

کورش قپانوری که یکی از مربیان بازیکن ساز فوتبال نهاوند است بازیکنان زیادی را به فوتبال استان و کشور تحویل داده است یکی از شاخص ترین شاگردان قپانوری کسی نیست جز هافبک نهاوندی و قدرتمند تراکتورسازی تبریز یعنی مهدی کیانی .

از دیگر شاگردان وی میتوان به پیمان شیرزادی در نیروی زمینی، شهریار خویشوند و مصطفی سلگی و میلاد خزایی در تیم های رده های مختلف پاس همدان ،علی زمانیان رضا کیانی و پوریا سلگی در تیم جوانان شهید امینی همدان ،امیر محمد رضایی در تیم دسته یکی شهرداری همدان ، محمد وسامان سلگی در تیم جوانان صبا باتری ،حسین پرنگ در تیم دوحدت بروجرد و خیلی از بازیکنان دیگر....

کورش قپانوری در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت :متاسفانه در نهاوند هیچ ارگان دولتی و کارخانه جات خصوصی اسپانسسر تیم های فوتبال نمیشوند و تیم های فوتبال نهاوند یکی پس از دیگری از بین می روند.

وی گفت :تیم یاران کورش در رده جوانان و نوجوانان حدود 60نفر بازیکن دارد که به خاطر مسائل مالی نمی توان در رده بزرگسالان تیم داری کرد وی ادامه داد ،فوتبال در نهاوند 4 ماه بیشتر نیست چون زمین چمن از آبان ماه تعطیل و تا پایان خرداد درب استادیوم به خاطر ترمیم و حفظ چمن بسته است و با وجود این شرایط تیم یاران کورش در سطح شهرستان در رده جوانان و نوجوانان 5 سال پیاپی قهرمان شد و در سطح استان سه بار با تیم های جوانان و نوجوانان به مقام نایب قهرمانی و یک بار با تیم نوجوانان مقام سومی استان را به دست آورده است .

وی گفت :با وجود گذشت 12 سال از تاسیس تیم یاران کورش چون اخلاق برای ما مهمتر از کسب عناوین است همواره کاپ اخلاق مسابقات را به دست آورده ایم.

قپانوری به مشکلات تیمداری در نهاوند اشاره کرد وگفت :  تیم یاران کورش فقط به وسیله ی ماهیانه ی پرداختی خود بچه ها اداره میشود و هیچ منبع مالی و اسپانسری ندارد.

مربی تیم یاران کورش نهاوند گفت :شهرستان نهاوند دارای بازیکنان با استعدادی است که اگر مسئولان بر روی ورزش و این بچه ها سرمایه گزاری کنند حتما این بازیکنان خواهند توانست مانند مهدی کیانی در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور پیدا کنند.

کورش قپانوری که دارای بالاترین مدرک فوتبال نهاوند یعنی B آسیاست به زودی در کلاس مربی گری درجه A آسیا حضور پیدا میکند .وی همچنین دارای تنها مدرک حرفه ای بدنسازی سطح یک  AFC در نهاوند است.

قپانوری اضافه کرد :برای مربی گری پیشنهادهایی از تیم های پایه نیروی زمینی و پاس همدان برای مربی گری دریافت کرده است که به خاطر عشق به جوانان نهاوندی از آنها گذشتم.

کورش قپانوری گفت آرزوی من حضور به همراه تیم نهاوند در لیگ کشوری است و امیدوارم کسانی که از نظر مالی میتوانند به تیم  ، کمک کنند تا ما هم بتوانیم در رده بزرگسالان تیم داری کنیم .

وی در پایان گفت از تمام مربیانی مانند ،داوود شهبازی ،شاهپور قپانوری ،ولی الله بهمنی،زنده یاد شعبان دارایی ،عبدالوهاب صالح ،منوچهر امینی ،مراد کمریان ،داوود سیاوشی ،که برای من زحمت کشیده اند تشکر میکنم وهمچنین با تشکر فراوان از شهریار شمس رییس هییت فوتبال نهاوند وتمام مردم شهر عزیزم نهاوند

دیدگاه شما