تازه های سایت

کد مطلب: 7548
26. بهمن 1391 - 7:16
اخبار ورزشی،پایگاه خبری گرو : دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با پیروزی پرسپولیس مقابل گهر دورود در ورزشگاه آزادی و رسیدن سرخ‌پوشان به رتبه تک رقمی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس: پرسپولیس به ۶ رسید/ رتبه تک‌رقمی با پیروزی مقابل گهر

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم پرسپولیس با برتری مقابل گهر دورود در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بعد از مدت‌ها به رتبه‌ای تک رقمی در جدول رده‌بندی رسید. سرخ‌پوشان آخرین بار در هفته بیست‌ودوم و با برتری یک بر صفر مقابل داماش گیلان به رده نهم جدول رده‌بندی صعود کرده بودند.

در این دیدار که در حضور حدود 7 هزار تماشاگر برگزار شد غلامرضا رضایی در دقیقه 18، هادی نوروزی در دقیقه 69، پرویوچ دقیقه 90 برای پرسپولیس گلزنی کردند. حامد پورعمرانی در دقیقه 47 و مجید خمیسی در دقیقه 56 برای گهر موفق به گلزنی شدند.

پرسپولیس در دقیقه 93 صاحب ضربه پنالتی شد که حسین ماهینی آن را از دست داد.

سعید بخشی‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که به محسن بنگر، غلامرضا رضایی و محمد قاضی و محمد نوری و هادی نوروزی از پرسپولیس و محمود شفیعی از گهر کارت زرد نشان داد.

پرسپولیسی‌ها که با امید پیروزی در این دیدار برای تک‌رقمی شدن در جدول رده‌بندی گام به میدان گذاشتند از همان ابتدا با حملات پُرفشار خود، بازی را آغاز کردند و گهر را تحت فشار قرار دادند تا اینکه بعد از چند خطر جدی روی دروازه حریف، سرانجام در دقیقه 18 روی شوت غلامرضا رضایی از داخل محوطه جریمه و برخورد آن به پای مدافع حریف، به گل رسیدند.

بعد از گل رضایی، تعادل در بازی حاکم شد و هر دو تیم حملات جسته و گریخته‌ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که ثمری نداشت تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

البته در دقیقه 40 شوت محکم محمد نوری از داخل محوطه جریمه وارد دروازه گهر شد، اما داور این گل را به دلیل خطای نوری روی مدافع گهر مردود اعلام کرد.

نیمه دوم گهری‌ها اجازه تفکر به پرسپولیس ندادند و در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 47 حامد پورعمرانی روی اشتباه مدافعان پرسپولیس و محمد نوری دروازه پرسپولیس را فرو ریخت تا کار به تساوی کشیده شود.

شاگردان مایلی‌کهن در ادامه نیز پا پس نکشیدند و فشار خود را روی دروازه پرسپولیس حفظ کردند، تا اینکه در دقیقه 56 روی ارسال عمقی و اشتباه مجدد مدافعان پرسپولیس مجید خمیسی در دقیقه 56 گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

پرسپولیسی‌ها که بعد از این گل به خود آمده بودند با آوردن نوروزی به جای انصاری‌فرد در دقیقه 60 قوای هجومی خود را تقویت کردند تا نوروزی بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

دقایقی پس از این تعویض نوروزی با بازوبند کاپیتانی در دقیقه 69 و روی پاس بنگر از داخل محوطه شش قدم، با ضربه سر گل تساوی را وارد دروازه گهر کرد تا پرسپولیسی‌ها برای پیروزی در این دیدار امیدوار شوند.

در حالی‌که قرمزها از پیروزی در این دیدار ناامید شده بودند، پروویچ در دقیقه 90 با شوتی سرکش دروازه گهر را برای بار سوم فرو ریخت تا قرمزپوشان طعم پیروزی در این دیدار را بچشند.

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار 35 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد. گهر دورود هم با 18 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند تا شاگردان مایلی‌کهن خطر سقوط را بیش از پیش احساس کنند.

دیدار دور رفت دو تیم نیز که در ورزشگاه آزادی و به میزبانی گهر برگزار شده بود با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

* ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد پولادی (87 - محمد قاضی)، ولادتکو دانوسکی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، کریم انصاری‌فرد (60 - هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

* ترکیب گهر دورود:

شهرام مهربان، فرید عابدی (82 - تقی نایبی)، عمار نیک‌کار، امین ترکاشوند (88 - امید سینگ)، مجید خمیسی، محمد پروین (69 - هاملت مختاریان)، رضا کاردوست، صابر محمدی، حامد پورعمرانی، محمود شفیعی، آرمان قاسمی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

دیدگاه شما