تازه های سایت

کد مطلب: 7409
20. بهمن 1391 - 18:17
پایگاه خبری گرو ـ اخبار نهاوند :امام جمعه و مدیران ادارات و نهادهای نهاوند در پیامهایی مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

به گزارش پایگاه خبری گرو ،در این پیام ها آمده است :

دهه فجراوج خروش حماسه وپایداری به رهبری بنیانگذار «دولت اسلامی» حضرت امام خمینی(ره) و حضورانقلابی مردم متمدن ایران با فرهنگ دیرپا و نام آشنابرای جهان مدرن ، نشانگر زیربنای فرهنگ ایران و اسلام بر اساس عدالت نگری و خرد ورزی است.
سمبل تمام مبارزات هزاران ساله این مردم بر علیه ظلم و ستم ،یوم الله بیست و دوم بهمن ماه ،است که استمرار آن حرکت پاک درروز بیست ودوم بهمن امسال با فریاد نسل های انقلاب اسلامی به گوش جهانیان خواهد رسید .
وحدت مردم ایران در سایه  رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) ،شور حماسی و غیرت ذاتی آنان هر سال چشم دنیا را در این روزبه خود خیره میکند .
این روزها تبلیغات روانی آمریکا ،اسرائیل و غرب مبنی بر حمله به ایران، بر اساس تئوری دیرینه آمریکا یعنی «فرافکنی» در خارج  و «امنیت در داخل»برای فروش اسلحه و یافتن بازاری جدید برای دلار در منطقه خاورمیانه است،در حالیکه تجربیات تلخ جنگهای ویرانگر عراق و افغانستان باتلاق شکست سرمایه داری شده است و آنها خود میدانند که ایران به هیچ وجه قابل قیاس با هیچ کشوری در خاورمیانه نیست چرا که حمایت همه جانبه مردم ایران از نظام اسلامی بزرگترین پشتوانه برای امنیت و پیروزی ایران عزیز بوده و هست و خوهد بود .
تلاش دشمنان برای خاموش کردن چراغ نوآوری علم و پیشرفت ایرانیان که با ترور کور دانشمندان ایرانی همراه شده است ناکام خواهد ماند. ضرورت بازخوانی واصرار برآرمان های انقلاب اسلامی وحضرت امام (ره) زمانی عیان می شود که ما اکسیر وعصاره آن حماسه عبرت آموز را درسخن بنیانگذار انقلاب مبنی بر«جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد»درآستانه انتخابات ریاست جمهوری به تحقق ببینیم.
بیست ودوم بهمن 57نقطه عطفی در تاریخ پربار ایران بوده و ضمن گرامیداشت یادو خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ویاد خاطرگرانقدر شهدا والصدیقین ازعموم ملت متدین میهن اسلامی  و مردم غیورشهرستان نهاوند جهت حضور باشکوه درراهپیمایی غرور آفرین22 بهمن دعوت به عمل می اید تا بانمایش «وحدت ملی»نقشه های برآب وتجربه شده استکبار بار دیگر به شکست بینجامد ..به امید پیروزی ایران ،اسلام،ملت وانقلاب اسلامی .

دیدگاه شما