تازه های سایت

کد مطلب: 7047
7. بهمن 1391 - 8:25
حواشی دربی ۷۶ جمعه ۶ بهمن ۹۱ …

 

 

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس ۱

طبقه اول ورزشگاه آزادی در فاصله ۵ ساعت مانده به آغاز بازی پر شده است.

00004798 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

در حالی که دیدار هفتاد و ششم استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۵ امروز آغاز می‌شود طبقه اول ورزشگاه در ساعت ۱۰ صبح پر شده است و تماشاگران در بخشی از طبقه دوم هم مستقر شده‌اند.* متاسفانه با وجود جلسات فراوان با مسئولان حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال متاسفانه امروز شاهد ناهماهنگی بین حراست ورزشگاه آزادی و حراست وزارت هستیم و خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه با مشکلاتی روبرو بودند.

* بازدید بدنی از خبرنگاران و همچنین ممانعت از ورود خودروی خبرنگاران به ورزشگاه بخشی از این مشکلات بود. این در حالی است که طیبی مسئول حراست ورزشگاه آزادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده برخورداری مسئول حراست وزارت ورزش مانع از ارائه کارت پارکینگ به خبرنگاران شده است.

* تماشاگران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و ترافیک روانی اطراف خیابان‌های ورزشگاه وجود دارد.

* بوفه‌های ورزشگاه در حال سرویس دهی تماشاگران است.

* درهای ورزشگاه از ساعت ۶:۳۰ باز شده است.

* بر روی اسکوربورد این ورزشگاه این نوشته دیده می‌شود «با احترام به تیم مقابل با تمام وجود از تیم خود حمایت کنید»

* ماموران انتظامی در اطراف ورزشگاه حضور پررنگی دارند و در حال حاضر خبری از بازار سیاه بلیت نیست.

 

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس ۲

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته در لیست ۱۸ نفره نبود شب گذشته به اردوی سرخپوشان بازگشت.

00940807 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

هفتاد و ششمین دربی پایتخت عصر امروز از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد در حالی که درهای ورزشگاه ساعت ۶:۳۰ صبح به روی هواداران باز شد.
* تمام افرادی که بیرون ورزشگاه مشغول به دست‌فروشی و فروختن ساندویچ بودند، از اطراف ورزشگاه پراکنده شدند و فقط بوفه‌هایی که مخصوص به این کار در نظر گرفته شده اند به هواداران خدمات ارائه می‌کنند.
* ۲-۳ گیت ورودی برای هواداران در نظر گرفته شده و کسانی که بلیت ندارند از سالن ۱۲ هزار نفری برگردانده می‌شوند.
* برخی از افراد کاورهای مخصوص همیار هواداران بر تن کرده‌اند و به تماشاگران کمک می‌کنند.
* روحانیون بیرون ورزشگاه با برخی از هواداران صحبت می‌کردند و در باره مسائل اجتماعی با آنها حرف می‌زدند.
* در شرقی ورزشگاه دارای ترافیک است.
* ماموران حراست ورزشگاه اجازه هیچگونه تبلیغاتی را به افراد نمی‌دادند و کاغذها را جمع آوری می کردند.
* مسئول تدارکات تیم پرسپولیس ساعت ۹:۳۰ صبح وارد ورزشگاه شد.
* در ورزشگاه از ابتدای صبح برخی موزیک‌های آزاردهنده پخش می‌شود که هواداران نسبت به آن معترض هستند.
* اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شده و با در دست داشتن کاغذی مشغول به یادداشت برداری از اتفاقات رخ داده است.
* محسن بنگر که روز گذشته اعلام شده بود در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار ندارد با تصمیم یحیی گل‌محمدی به اردوی تیم بازگشت و برای بازی با استقلال در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس ۳

مدیر عامل باشگاه استقلال و داریوش ارجمند شب گذشته در اردوی استقلال حاضر شدند.

00025184 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه به همراه معاونانش از جمله امین نوروزی در اردوی استقلال حاضر شدند.
* داریوش ارجمند هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز یکی از میهمانان ویژه اردوی استقلال بود.
* گروه گزارشگران تلویزیون‌های خارجی و داخلی در بیرون از ورزشگاه از حضور تماشاگران در ورزشگاه پوشش تصویری می‌دهند و حتی با آنها مصاحبه می‌کنند.
* تماشاگران حاضر در ورزشگاه کری خوانی را شروع کردند و هواداران استقلال تا شماره ۴ می‌شمارند که نمایانگر پیروزی در ۴ دربی متوالی است و هواداران پرسپولیس تا شماره ۶ می‌شمارند که منظورشان پیروزی تاریخ ۶ بر صفر برابر استقلال است.
* در ورزشگاه ترانه‌هایی از خواننده‌های ایرانی مثل فرمان فتحعلیان و احسان خواجه امیری پخش می‌شود.
* امیر قلعه‌نویی از سوی تماشاگران استقلال به شدت تشویق می‌شود و هواداران پرسپولیس علی کریمی را که حتی در لیست ۱۸ نفره این تیم قرار ندارد، مورد تشویق قرار می‌دهند.
* تماشاگران دو تیم موج مکزیکی در ورزشگاه به راه انداختند. برخی تماشاگران هم برای در امان ماندن از سرما با پتو به ورزشگاه آمده‌اند.
* هواداران استقلال بیشتر پیراهن فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان را بر تن دارند و هواداران پرسپولیس پیراهن علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را بر تن دارند.
* حدود ۲۰۰ همیار فرهنگی لیگ برتر که لباس‌های پرچم ایران بر تن دارند، در بین تماشاگران حضور دارند.
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس ۴

حدود ۸۰ هزار تماشاگر هم اکنون و در فاصله ۳ ساعت و نیم بازی در وزشگاه آزادی حضور دارند.

00004965 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

در حالی که روز گذشته مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که فقط ۷۰ هزار تماشاگر اجازه حضور در ورزشگاه را دارند، هم اکنون و در فاصله ۳ ساعت و نیم مانده به آغاز دربی ۷۶ حدود ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.* شماری از هواداران با پرچم‌های ایران در ورزشگاه حضور دارند.

* در دقایقی تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شروع به فحاشی کردند که اسکوربورد ورزشگاه در این لحظه نوشت «تماشاگر با فرهنگ ایرانی از واژه رکیک استفاده نمی‌کند»

* برخی از روحانیون و مبلغان مذهبی تلاش می‌کردند بین تماشاگرانی که با یکدیگر جر و بحث می‌کنند، آشتی برقرار کنند.

* یک مجری در ورزشگاه آزادی حضور دارد و برای تماشاگران صحبت‌هایی را می‌کند.

* در بازار سیاه دربی بلیت‌هایی به فروش می‌رسد که روی آن نوشته «غیرقابل فروش» به همین دلیل ماموران در حال بازخواست از افرادی هستند که چنین بلیت‌هایی را در بازار سیاه می‌فروشند.

* تماشاگران فقط اجازه دارند ساندویچ با خود به ورزشگاه ببرند و بطری آب از آنها گرفته می‌شود.

* صف بلیت فروشی تماشاگران استقلال و پرسپولیس از یکدیگر مجزا شده است. ازدحام زیادی مقابل گیشه‌های بلیت فروشی وجود دارد و مامورین انتظامی سعی می‌کنند نظم را در هنگام بلیت فروشی برقرار کنند.

دیدار دو تیم ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

 

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۵

کیانوش رحمتی، میثم بائو و هاشم بیک‌زاده از فهرست ۱۸ نفره استقلال کنار گذاشته شدند.

00004798 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

به گزارش فارس، کادر فنی استقلال کیانوش رحمتی، میثم بائو و هاشم بیک‌زاده را از فهرست استقلال کنار گذاشتند و این نفرات در فهرست ۱۸ نفره استقلال حضور ندارند. استقلال با ۲۱ بازیکن به اردوی شبانه‌روزی رفته بود.* پرچم ۲۰۰ متری در ورزشگاه آزادی در دست هواداران استقلال دیده می‌شود.

* هنگامی که هواداران استقلال امیر قلعه‌نویی را تشویق می‌کنند هواداران پرسپولیس با سوت زدن به این تشویق اعتراض می‌کنند.

* بر روی اسکوربرد ورزشگاه نوشته شده اهدای خون اهدای زندگی و از تماشاگران خواسته می‌شود در صورت تمایل اهدای خون کنند.

* آمبولانس‌های در ورزشگاه مستقر است که به مداوای بیماران به صورت سرپایی اقدام می‌کنند بیرون از ورزشگاه نیز چادری به عنوان ستاد مبارزه با بیماری‌های فصل دیده می‌شود که به تماشاگران چای و نوشیدنی گیاهی به طور رایگان می‌دهند.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۵ آغاز می شود.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۶

عکس‌های علی کریمی با پیراهن شماره ۸ بین تماشاگران پرسپولیسی پخش شد.

00036845 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

به گزارش فارس، تیم ملی نوجوانان در حالی که برای تماشای دربی در ورزشگاه آزادی حضور دارند به علت نداشتن بلیت برای حضور در ورزشگاه و نشستن با مشکل روبرو هستند.* «احترام به داور موجب تصمیم‌گیری عادلانه است» این شعاری است که به مراتب از طریق اسکوربورد ورزشگاه آزادی برای تماشاگران به نمایش در آمد.

* برخی از تماشاگران دو تیم نیز علیه یکدیگر به فحاشی پرداختند که روحانیونی که برای امر به معروف و نهی از منکر از سوی ستاد فرهنگی فدراسیون در ورزشگاه حضور یافته‌اند با این تماشاگران به صحبت پرداختند.

* عکس‌های علی کریمی با پیراهن شماره ۸ بین تماشاگران پرسپولیسی پخش شد. گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس قرار است با عکس کریمی وارد زمین شوند.

* صدای بلند موزیک که از بلند‌گوهای ورزشگاه پخش می‌شود موجب اعتراض تماشاگران و خبرنگاران شده است که آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

* جلسه کانون هواداران پرسپولیس نیز با لیدر‌ها روی سکوها برگزار شد.

* هواداران استقلال با کنایه به گل‌محمدی، حمید استیلی و علی دایی را تشویق کردند و علیه سرمربی پرسپولیس شعارهایی سر دادند.

* محمد رویانیان قرار بود امروز در برنامه زنده ورزش و مردم حاضر شود، اما با وجود اینکه از ۳ روز قبل با وی برای حضور در این برنامه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود به ناگاه اعلام کرد امروز جلسه دارد و نمی‌تواند در این برنامه حاضر شود. دیگر میهمان برنامه امروز ورزش و مردم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود که گفته می‌شود رویانیان برای رو در رو نشدن با وی در این برنامه حضور نیافته است.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۷

تماشاگرانی که پشت درب غربی ورزشگاه آزادی مانده بودند با هجوم و کنار زدن نیروی انتظامی وارد ورزشگاه شدند.

00004965 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

در حالی که حدود ۴ تا ۵ هزار تماشاگر پشت درب غربی ورزشگاه آزادی مانده بودند و نیروی انتظامی به علت تمام شدن بلیت به آنها اجازه ورود نمی‌داد به یک‌باره به سمت درب‌ها هجوم آوردند و با کنار زدن مأموران نیروی انتظامی بدون اینکه بلیت داشته باشند وارد استادیوم شدند.به گزارش فارس،این در حالی بود که بلیت فروشی تمام شده بود و روز گذشته مهدی تاج اعلام کرده بود پس از فروش ۷۰ هزار قطعه بلیت بقیه تماشاگران باید به خانه‌هایشان برگردند.

* پس از این موضوع تعداد دیگری از تماشاگران که موفق به ورود به ورزشگاه نشده بودند توسط مأموران نیروی انتظامی به سمت خانه‌هایشان هدایت شدند. نیروی انتظامی نیز با افزایش تعداد مأموران در درب غربی اقدام به برقراری نظم و آرامش کرد.

* حدود ۴ تا ۵ نفر که بازار سیاه بلیت‌فروشی به راه انداخته بودند توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

* تعدادی از تماشاگران هم که بلیت ۱۰ هزار تومانی داشتند پشت در ماندند و موفق به ورود به ورزشگاه نشدند.

* غذا خوردن و نماز خواندن تعدادی از تماشاگران نیز در چمن‌های اطراف ورزشگاه سوژه خوبی برای دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان فراهم کرده بود.

*جلسه لیدرهای استقلال و پرسپولیس با حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و سرپرست روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و خطاب به لیدرها گفته شد که هر تیمی که تماشاگرانش به حریف فحاشی نکند لیدرهایش جایزه خواهند گرفت.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۸

بیش از ۱۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

00028613 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

به گزارش فارس، در حالی که کمتر از سه ساعت دیگر دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود بیش از ۱۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و تماشاگرانی که بیشتر از ظرفیت ورزشگاه آمده‌اند به طور سرپایی در طبقه دوم مستقر شدند این در حالی است که همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.* هواداران استقلال بنری در دست دارند که بر روی آن نوشته شده «استقلال تاج آسیا»

* گروه موزیکی در ورزشگاه آزادی مشغول اجرای برنامه است.

* هواداران استقلال با شعارهایشان حضورشان در آسیا را به رخ هواداران پرسپولیس می‌کشند.

* هواداران پرسپولیس برعکس هواداران استقلال ساکت هستند و منتظر شروع بازی هستند تا با حضور دو تیم، تیم محبوبشان را تشویق کنند.

* نماز جماعت در ورودی‌های ۵، ۷ و ۱۰ ورزشگاه برگزار شده است.

* ترانه‌هایی از خوانندگانی مثل محسن یگانه و احسان خواجه‌امیری در ورزشگاه پخش می‌شود.

* مسئولان سازمان لیگ به نیروی انتظامی اعلام کردند که درهای ورزشگاه را ببندند این در حالی است که پشت درهای شرقی و غربی هواداران همچنان ازدحام کرده اند. تعداد ماموران نیروی انتظامی کم است و به همین دلیل تعدادی مامور لباس شخصی به کمک آنها آمدند.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۹

کاپیتان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس قبل از آغاز دربی ۷۶ در اردوی سرخ‌پوشان حاضر شد.

00033816 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

به گزارش فارس، علی کریمی کاپیتان مصدوم پرسپولیس که در دیدار دربی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند پیش از آغاز بازی در اردوی سرخ‌پوشان حاضر شد. همچنین کریم باقری نیز در اردوی پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان خوش و بش کرد.* محسن بنگر که حضورش در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در ابهام قرار داشت سرانجام به این لیست اضافه شد و قرار شد خانزاده یا نقی‌زاده از لیست خارج شوند.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس اعلام کرده ترکیب تیم را در رختکن مشخص خواهد کرد.

* چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس نیز از روز گذشته در اردوی سرخ‌پوشان حاضر شدند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه صدهزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.

حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس۱۰

حواشی چندین دربی گذشته سرخابی‌ها از طریق اسکوربورد ورزشگاه آزادی برای تماشاگران نمایش داده شد.

00028612 حواشی دربی 76 جمعه 6 بهمن 91

به گزارش فارس، حواشی چندین دربی گذشته سرخابی‌ها از طریق اسکوربورد ورزشگاه آزادی برای تماشاگران نمایش داده شد. این حواشی شامل گلزنی هاشمی‌نسب به پرسپولیس تا هت‌تریک ایمون زاید مقابل استقلال بود که این موضوع تماشاگران را به وجد آورده بود و باعث شد آنها به کری‌خوانی برای هم بپردازند.* چندین درگیری نیز بین تماشاگران روی سکوها به وجود آمد که منجر به دستگیری ۳ هوادار شد. دادگاه سیار نیز در تونل ورزشگاه آزادی تشکیل شده است که به جرایم خاطیان رسیدگی می‌کند.

* مهدی تاج سرپرست کمیته لیگ وضعیت ورزشگاه و تماشاگران را بررسی کرد. چندین هزار نفر در طبقه دوم استادیوم به علت نبود جا به صورت ایستاده حضور دارند.

* اعضای تیم ملی نوجوانان همچنان بلاتکلیف بوده و به دلیل اینکه جایی برای نشستن ندارند داخل ورزشگاه سرگردان هستند.

* در حالی که کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه دربی خبر داده بود اما تنها شاهد رژه ۳۰ پرچم دور زمین چمن بودیم.

* عادل فردوسی‌پور به عنوان گزارشگر دربی ۷۶ انتخاب شد.

* دربی ۷۶ شباهت زیادی به دربی سال ۶۲ دارد که حدود ۱۲۰ هزار تماشاگر در آزادی حضور پیدا کردند.

 

دیدگاه شما