تازه های سایت

کد مطلب: 7043
7. بهمن 1391 - 8:01
مربی سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دربی 76 بار فنی نداشت، گفت: زمان سرمربیگری مظلومی بازی‌های استقلال با پرسپولیس بار فنی بیشتری داشت و در آن همه چیز دیده می‌شد.
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ،بهتاش فریبا، در خصوص ارزیابی‌اش از دربی 76 با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پیش از بازی هم قابل پیش بینی بود که این مسابقه فیزیکی و به نوعی جنگ هافبک‌هاست. در این میان دو هافبک دفاعی یعنی جواد نکونام و رضا حقیقی نقش کلیدی داشتند و موفق شدند وظایف خود را خوب انجام دهند.

وی ادامه داد: با این حال حقیقی کاملتر از نکونام بود. او هم در فاز دفاعی خوب عمل کرد، هم پاس‌های عمقی می‌داد و هم شوت می‌زد. حقیقی یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس در دربی بود.

مربی سابق استقلال با بیان اینکه این دربی بار فنی نداشته است، خاطرنشان کرد: تعویض‌های هر دو مربی از دقیقه 60 به بعد نشان داد که دلشان می‌خواهد نتیجه بازی را نگه دارند. آنها بازیکنان دفاعی‌تری را وارد زمین کردند تا با احتیاط بیشتری بازی را دنبال کنند.

فریبا در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال با وجود بازیکنان زیاد نتوانست انتظارات را برآورده کند، تاکید کرد: به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد. البته پرسپولیس در دقایق پایانی به یک سوم دفاعی استقلال  فشار زیادی وارد کرد و همین مسئله باعث شد تا فرهاد مجیدی فرصت زیادی به دست نیاورد.

وی در پایان گفت: زمانی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود، دربی‌ها بار فنی داشت و همه چیز از جمله شوت زنی، کار ترکیبی و سایر موارد در آن دیده می‌شد ولی در دربی امسال دو تیم با احتیاط بازی کردند و به تساوی راضی بودند. به هر حال هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و نمی‌توان آنها را با هم مقایسه کرد.

هفتاد و ششمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در شرایطی عصر جمعه با تساوی به پایان رسید که بازیکنان میلیاردی دو تیم نتوانستند یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه و میلیون‌ها بیننده را راضی کنند.

دیدگاه شما