تازه های سایت

کد مطلب: 6915
2. بهمن 1391 - 9:31
پایگاه خبری گرو :حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: حلقه‌های صالحین بسیج مبارزه با شبهات عقیدتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امام جمعه نهاوند و سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج نهاوند با اعلام این مطلب در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج و سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج حوزه مقاومت حاج همت شعبان نهاوند گفت: اگر در امر آموزش حلقه‌های صالحین بسیج دو کار بزرگ یعنی جواب دادن به شبهات دینی وتاکید به نماز اول وقت وجماعت را انجام دهید خود را پیش خدا وپیامبر وامامان بیمه کرده‌اید.

وی گفت: اگر نتوانستید جواب شبهات را بدهید هیچ عیبی نیست آن‌را یاداشت کنید و از علما و دفتر مراجع بپرسید تا جوانان بسجی بدانند که کسی جوابگوی سوالات وشبهات آن‌هاست.

امام جمعه نهاوند افزود: در این کار فقط هدف شما دادن آمار و ارقام نباشد و به نوعی فقط بخواهید بیلانه کاری و گزارش کاری باشد که این هدف رضای خدا نیست، چون من وشما مسوول هستیم و فردای قیامت باید جوابگو باشیم و بدانید جوابگو بودن به بنده خدا آسان وبه خدا خیلی سخت تر است.

سرمربی حلقه‌های صالحین بسیج نهاوند در ادامه صحبت‌های خود افزود: در دوران نخستین اسلام هدف پیامبر(ص) فرهنگ سازی نماز وواجبات بود که متاسفانه بعد از رحلت ایشان کسانی که در دین تفرقه ایجاد کردند نگذاشتند حضرت علی (ع) ادامه دهنده راه وی شود و او را 25 سال خانه نشین کردند و همین کار ضربه بزرگی به اسلام بود.

مغیثی گفت: خوشبختانه امروزه در جمهوری اسلامی شرایطی پیش آمده که به راحتی و در غالب حلقه‌های صالحین می‌توانیم به این امر به پردازیم از طرفی با وجود هزاران سایت و شبکه اینترنتی مخالف نظام و دین اسلام و شیعه کار ما سخت و دشوار است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت به جوانان توصیه ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را انجام دهید.

دیدگاه شما