تازه های سایت

کد مطلب: 6826
25. دى 1391 - 9:16
پایگاه خبری گرو :مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند گفت :نهاوند در ساخت مسکن روستایی رتبه اول کشور را در اختیار دارد
به گزارش پایگاه خبری گرو ، مسعود رضایی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: بنیاد مسکن شهرستان نهاوند به دلیل صدور 19 هزار سند مسکن روستایی در استان وکشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه گفت: پس از اجرای عملیات مقاوم سازی در هر روستا وانجام پایان کار برای منازل روستای موجب این طرح با همکاری اداره ثبت اسناد شهرستان برای آن‌ها سند صادر می‌شود.

رضایی علت موفقیت شهرستان در این طرح را استقبال خوب روستاییان در اجرای طرح مقاوم ونوسازی مسکن روستایی دانست و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 45 روستا با اعتبار93 میلیارد ریال بهسازی شده‌اند. همچنین 27 روستای دیگر با اعتبار 71 میلیارد ریال در حال اجرا هستند و17 روستای نیز با اعتبار 22 میلیارد ریال در سال‌های گذشته به پایان رسیده‌اند.

وی گفت: برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن در امسال نیز16020 میلیون ریال اعتبار داریم

رضایی افزود: تعداد روستاهای نهاوند که مشمول طرح هادی هستند 169 روستا است که برای 148 روستای بالای 20 خانوار طرح تهیه شده است و برای 21 روستای زیر 20 خانوار نیز محدوده تعیین شده است و13 روستا نیز باز نگری شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی 86 گلزار شهید روستایی گفت: از این تعداد مزار 194شهید در قالب 16 گلزار شهید ساماندهی و زیباسازی شده‌اند.

دیدگاه شما