تازه های سایت

کد مطلب: 6764
24. دى 1391 - 7:08
عضو کمیسیون امنیت‏ ملی و سیاست‏ خارجی مجلس با بیان اینکه متأسفانه برخی از گروه‌های شیعی در فضای سایبر، کمک‌کار دشمنان مکتب تشیع هستند، گفت: این شبکه‌ها و سایت‌ها با معرفی خرافی، غیر منطقی و سطحی به تشیع ضربه می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مهدی سنایی تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای و سایبر دو برنامه ضد شیعی در جریان است که یکی از سوی دشمنان شیعه و دیگری از طرف خود شیعیان دنبال می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: گروهی که از دشمنان شیعه و  دست نشانده غرب هستند، با کمک و حمایت‌های مادی کشورهای منطقه به آتش اختلافات شیعه و سنی دامن می‌زنند و سعی در تشدید دشمنی‌های بی‌مورد دارند.

وی ادامه داد: برخی از کشورها که از تحولات منطقه احساس خسارت می‌کنند در دامن زدن به اختلافات دخیل هستند و برخی دیگر از کشورهای منطقه نیز نفع خود را در اختلافات دینی می‌دانند.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: علاوه بر اینکه کشورهای منطقه به اختلافات دینی دامن می‌زنند، احساس می‌کنند که کشورهای آنان نیز دست‌خوش تحولات خواهند شد، به همین دلیل به دنبال فتنه‌ها و منازعات جدید منطقه‌ای هستند.

برخی گروه‌های شیعی به دشمن کمک می‌کنند

سنایی تصریح کرد:  متأسفانه برخی از گروه‌های شیعی نیز در فضای سایبر کمک‌کار دشمنان شیعه هستند، به طوری که سایت‌ها و شبکه‌های معرفی شیعه در برخی رسانه‌ها به بدترین شکل ممکن وجود دارد و مکتب تشیع را به شکل خرافی، غیر منطقی و سطحی معرفی می‌کنند.

وی افزود: این شبکه‌ها با لعن کردن خلفا به اختلافات دامن می‌زنند و سایر مسلمانان غیرشیعی را به دشمنی با شیعه فرا می‌خوانند که این منش بر خلاف مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تأکید کرد: با نگاهی به سیره حضرت امام و مقام معظم رهبری در می‌یابیم که این بزرگان وحدت را در اولویت معرفی فرهنگ تشیع می‌دانند و حتی برخی تحرکات را طرد می‌کنند؛ در عین حال برخی شبکه‌های ماهواره‌ای رویه‌ای بر خلاف این مکتب را دنبال می‌کنند که اگر چنین اقداماتی از سر دوستی باشد، کار نادرستی است و باید اصلاح شود./

دیدگاه شما