تازه های سایت

کد مطلب: 6597
19. دى 1391 - 8:09
پایگاه خبری گرو : رئیس سابق کمیته انضباطی در برنامه ۹۰ شب گذشته گفت: مدیریت فعلی کمیته انضباطی، قوانین اختراعی به وجود آورده که لکه ننگ آئین‌نامه است.
خبرگزاری فارس: از قوانین اختراعی کمیته انضباطی تا جاگیری بد رهبری‌فرد در جلسه کمیته فنی

به گزارش پایگاه خبری گرو، سئوال نظرسنجی این هفته برنامه90، به انتخاب بهترین بازیکن جهان مربوط بود و از بینندگان خواسته شده بود که از بین آندرس اینییستا، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یکی را انتخاب کنند که در پایان لیونل مسی با کسب 70درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن از سوی بینندگان انتخاب شد.

*برهانی خواننده بود، خبرنگار هم شد

در قسمت 90 درجه برنامه، صحنه‌هایی از فینال جنجالی لیگ برتر کشتی و درگیری غلامرضا محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس جویبار نمایش داده شد و سپس تصاویری از یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه به خاطر آلودگی هوا ماسک بر صورت زده بود به تصویر کشیده شد و عنوان شد چون احتمال دارد سرمربی پرسپولیس محروم شود، گل‌محمدی ماسک زده تا شناسایی نشود!!

همچنین با اشاره به حرکات آرش برهانی، وی بازیکنی همه‌فن‌حریف لقب گرفت. زیرا تا پیش از این، پس از به ثمر رساندن گل‌، با استفاده از پرچم کرنر به عنوان بلندگو، به خوانندگی می‌پرداخت و اکنون با نشستن در جایگاه ویژه خبرنگاران به حرفه خبرنگاری نیز روی آورده است.

*تیم نوجوانان پرسپولیس یا تیم منتخب ایران

حمید استیلی در بخشی از برنامه روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و درباره حضور تیم نوجوانان پرسپولیس در تورنمنت مالزی توضیحاتی داد.

وی با اشاره به این نکته که حضور در این تورنمنت به خاطر ارتباطات رویانیان در این کشور بود، گفت: این اولین باری بود که چنین فرصتی برای تیمی باشگاهی در رده سنی نوجوانان فراهم شده بود تا در تورنمنتی برون‌مرزی شرکت کند و چون حضور در این تورنمنت شرایط سنی خاصی داشت، همه بازیکنان تیم نوجوانان پرسپولیس نمی‌توانستند در آن حاضر شوند، برای همین از بازیکنان باشگاه‌های دیگر هم کمک گرفتیم.

فردوسی پور با انتقاد از این موضوع گفت: یا واقعا تیم نوجوانان پرسپولیس را می‌بردید یا اگر تیمی منتخب بردید اسم آنرا چیز دیگری می‌گذاشتید، نه تیم نوجوانان پرسپولیس.

استیلی در پاسخ به این مسئله گفت: مهم حضور ما در این تورنمنت بود چون همه ما را در آنجا به اسم ایران می‌شناختند.

* نوک‌پای میثاقیان به بازیکن تیم حریف

در جریان بازی آلومینیوم هرمزگان و نفت تهران که در بندرعباس برگزار شد، وقتی غفوری، بازیکن تیم نفت تهران می‌خواست برای پرتاب اوت به کنار زمین برود با میثاقیان، سرمربی تیم آلومینیوم برخورد کرد و روی پیست کنار زمین بازی افتاد.

وی درباره این موضوع گفت: میثاقیان به من نوک‌پا زد و برای همین زمین خوردم.

میثاقیان در توضیح این برخورد گفت: چون در کنار زمین تحرکم زیاد است باعث شد تا با او برخورد کنم و برای همین از او معذرت ‌می‌خواهم.

 

*چمن خیس، جایگاه ویژه تماشاگران استقلال

تماشاگران استقلالی از مسئولان استادیوم فولادشهر گله داشتند که چرا در حالیکه استادیوم خالی است به آنها اجازه داده نمی‌شود تا به داخل بروند و باید یا روی چمن‌های خیس کنار ورزشگاه بنشینند یا در صورت حضور در استادیوم، در کنار تماشاگران ذوب‌آهنی مستقر شوند. این موضوع در حالی بود که به تماشاگران ذوب‌آهنی بلیط رایگان برای تماشای این دیدار داده می‌شد.

بنر بزرگ فرهاد کاظمی در کنار ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌ آهن که در استادیوم فولادشهر نصب شده بود نیز حاشیه ساز بود. لیدرهای ذوب‌آهن اعتقاد داشتند تهیه و نصب این بنر خودجوش بوده و توسط تماشاگران علاقمند ذوب‌‌آهنی انجام شده است.

کاظمی نیز در این باره گفت: تیمی که در رده شانزدهم جدول است بنر نمی‌‌خواهد و من بین دو نیمه خواستم که این بنر را جمع کنند.

*جاگیری بد رهبری‌فر در جلسه انتخاب کمیته فنی پرسپولیس

در بخش از 90 تا 90 برنامه، شهبازی، از مسئولان تیم مس کرمان در مورد وضعیت قاسمپور گفت: قرارداد لوکا بوناچیچ را ثبت کردیم و به فدراسیون نامه نوشتیم تا آنها راجع به وضعیت وی تصمیم‌گیری کنند.

رهبری‌فرد، بازیکن سابق پرسپولیس با تشریح نحوه انتخاب کمیته فنی پرسپولیس گفت: وقتی می‌خواستند کمیته فنی را انتخاب کنند هرکسی که در کنار خودشان نشسته بودند انتخاب کردند. آشتیانی و درخشان چون کنار پروین نشسته بودند انتخاب شدند ولی من فاصله داشتم و ای کاش کنار او نشسته بودم تا الان جزء ‌کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بودم.

آیت‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه گهر دورود نیز در رابطه با ادعای رویانیان مبنی بر کمک مالی وی به باشگاهش گفت: من تاکنون اسنادی در رابطه با کمک او ندیده‌ام اما اگر رویانیان توانایی چنین کمک‌هایی را دارند و چنین کاری را کرده‌اند دیگر آنرا رسانه‌ای نکنند.

*شاه‌حسینی: کمیته انضباطی 4قانون اختراعی داشته است

احمدزاده، سرمربی ملوان که به خاطر اظهاراتش دربازی با پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی، علاوه بر 2 میلیون تومان جریمه، ملزم به عذرخواهی هم شده بود با اعتراض به رای کمیته انضباطی گفت: من سالیان زیادی است که در فوتبال هستم اما تابه حال چنین حکم عجیبی را نشنیده بودم.

وی ادامه داد: من باید عذرخواهی کنم یا تماشاگران که به ما فحاشی کردند؟ رئیس کمیته انضباطی اگر می‌خواهد بگوید که گیلانی بودن در رای دادنش تاثیری ندارد این راهش نیست. من این رای را قبول ندارم و عذرخواهی نمی‌کنم.

شاه حسینی، رئیس سابق کمیته انضباطی که روی خط تلفنی برنامه حاضر شده بود نیز در این باره گفت: آن زمان که من رئیس کمیته انضباطی بودم اگر قرار بود برای همه منازعات اهالی فوتبال در رسانه حکم صادر کنیم که تا الان تعداد بیشماری حکم صادر کرده بودیم. اگر قرار است چنین احکامی صادر شود باید قانون برای همه یکسان باشد.

وی ادامه داد: چرا با مدیری که ادعا کرده می‌خواهد سازمان لیگ را روی سر رئیسش خراب کند برخورد نمی‌شود؟ کمیته انضباطی افرادی مثل احمدزاده و کربکندی را قربانی می‌کند تا بگوید مقتدر است.

شاه‌حسینی بعضی از قوانین وضع شده در زمان مدیریت فعلی کمیته انضباطی را اختراعی و لکه ننگ آئین نامه دانست و افزود: 4 قانون اختراعی در مدیریت فعلی داشتیم که آخرین آنها همین عذرخواهی بوده است و حکومت فعلی کمیته انضباطی آنها را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که اساسنامه اصلاح نشود و تغییر در حلقه‌های مدیریتی رخ ندهد مشتری برنامه90 زیاد می‌شود. ما در ناهنجاری‌ها در آسیا رتبه اول را دارا هستیم.

* برابری پول دو بازیکن پرسپولیس با هزینه یک سال نساجی

در قسمت حاشیه روز برنامه، فرهاد کاظمی ادعا کرد ذوب‌آهن در پایان فصل رتبه‌ای تک‌رقمی خواهد داشت.

یکی از تماشاگران تیم نساجی در اعتراض به وضعیت تیم خود گفت: اگر رویانیان پولی که بابت دو بازیکن خود پرداخت کرده است به نساجی بدهد هزینه یک سال نساجی در‌می‌آید.

*قنبرزاده: تصمیم شورای تامین را تغییر دادند

بهروان، رئیس سازمان لیگ، میهمان حضوری برنامه بود. وی لغو بازی‌ها به خاطر آلودگی هوا را موجب به زحمت افتادن کمیته لیگ دانست و گفت: ما مجبور شدیم به خاطر تصمیم شورای تامین و استانداری تهران این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص تغییر مکان بازی پرسپولیس و نقت تهران گفت: چطور می‌شود گهر درود با استادیومی 2هزار نفری میزبان استقلال باشد اما به ما اجازه داده نمی‌شود تا بازی نفت و پرسپولیس در استادیوم تختی برگزار شود؟ این عدالت نیست.

بهروان، میزبانی استقلال و پرسپولیس در بیش از 17 دیدار را تضییع حق سایر تیم‌ها دانست.

بهروان در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به موضوع سقف قراردادها گفت: من اصرار دارم که سقف قراردادها برداشته شود. باید در این موضوع مانند کشورهای صاحب فوتبال عمل کنیم و به باشگا‌ه‌هها اجازه دهیم بر اساس درصدی از درآمد خود، به بازیکنان خود پرداخت کنند.

بهروان، بااشاره به فشارهای وارده به خود برای استعفا به دلیل بازنشسته بودن گفت: غیر از عزیزی خادم، اکثر اعضای فدراسیون بازنشسته هستند. من تابع فشارها نیستم و استعفا هم نداده‌ام و نمی‌دهم.

بهروان سقوط 5/4 تیم در پایان لیگ برتر را محرز دانست.

قنبرزاده، میرعامل باشگاه نفت تهران نیز با تشکر از صحبت‌های بهروان درباره تغییر مکان بازی نفت برابر پرسپولیس گفت: هر چیزی می‌خواستم بگویم، بهروان گفت. ان‌شاءالله که تغییر مکان بازی ما تحت فشار نبوده است و انصاف نبود با تیم ما اینگونه برخورد شود. به نظرم تصمیم شورای تامین را تغییر دادند و مردم می‌فهمند که چه کسی این‌کار را انجام داده است.

*قدوسی: رویانیان علاقه‌ای به خاموش شدن صدای 90 ندارد

قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بر روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و با گلایه از فردوسی‌پور گفت: رویانیان علاقه ندارد صدای شما خاموش شود چون بعد از حضور تلفنی در برنامه هفته پیش، با رسانه‌ها مصاحبه کرد و 90 را وجدان بیدار فوتبال نامید.

وی ادامه داد: کارهای بزرگ رویانیان در پرسپولیس زیر سئوال رفته و شو تلقی شده است در حالیکه در این باشگاه تلاش شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

دیدگاه شما