تازه های سایت

کد مطلب: 6575
18. دى 1391 - 11:38
به گزارش سایت گرو :نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب روستای کوهانی از توابع بخش مرکزی نهاوند باید تا قبل از تابستان سال آینده حل شود.

به گزارش سایت گرو، مهدی سنایی امروز یکشنبه در جمع اعضا شورای اسلامی و تعدادی ازمردم روستای کوهانی اظهار داشت: تا کنون در مورد مشکل آب شرب روستای کوهانی مطلبی عنوان نشده ولی با طرح این مشکل دراین جلسه این معضل باید توسط مسئولین مربوطه تا تابستان سال آینده برطرف شود.

وی گفت: روستای کوهانی از نظر امکانات در سطح بالایی قرار دارد و تعدادی از مراکز دولتی شهرستان نظیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرستان شبانه روزی نمونه دولتی در این روستا احداث شده اند.

سنایی افزود:کوهانی دروازه ورودی نهاوند است که توسعه و پیشرفت آن بیشتر مورد توجه مسئولین شهرستان قرار داشته باشد.

وی یکی از عوامل اساسی و مهم پیشرفت و توسعه روستای کوهانی را همیاری و مشارکت مردم دانست و گفت: تمام زمین های مورد نیاز برای احداث مراکز خدماتی و دولتی و آموزشی در این روستا توسط مردم اهدا شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به مهمترین مشکل مردم این روستا که بیکاری جوانان است مراکز دولتی مستقر در این منطقه باید در استفاده از نیروی انسانی از جوانان فارغ و التحصیل روستای کوهانی استفاده کنند.

وی با انتقاد از عدم وجود مراکز ورزشی در روستای کوهانی گفت: احداث مجموعه ورزشی روستای کوهانی که از سه سال پیش آغاز شده باید سرعت و شتاب بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بهسازی روستای کوهانی که از سال 89 آغاز شد هم اکنون حدود ۹۰ درصد اجرا شده و 10درصد باقی مانده بعد از عقب نشینی منازل مسکونی انجام خواهد شد.

دیدگاه شما